wolter85 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam, kupiłem w sobotę model auta CUGUAR 4.1 RTR ( http://www.rcabc.com/product_info.php?products_id=515 ), wczoraj zauważyłem że mi chodzą serwa w drugą stronę, mianowicie gdy dodaje gaz to jest hamulec i na odwrót, również skręcanie jest w przeciwną stronę, gdy skręcam w prawo pilotem auto jedzie w lewo. Nie wiem co się stało, czyżbym coś rozregulował, prosił bym o pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Może przełączyłeś rewers w nadajniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolter85 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 A że tak powiem, gdzie go znajdę, jest to mój pierwszy model i w tych sprawach jestem jeszcze laikiem, prosił bym o trochę więcej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 A udało Ci się uruchomić silnik, czy tylko tak na sucho pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolter85 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Model chodzi, silnik już jest prawie do dotarty, tyle że serwa chodzą na odwrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 1. Oddaj do sklepu, bo sprzedali Ci zepsuty, albo jeżeli odkupiłeś 2. Przeczytaj instrukcję, lub pudełko (z uwzglednieniem obrazków) i zwróć uwagę na słowo REV, albo jezeli nie masz instrukcji, albo pudełka 3. Weź do ręki nadajnik i poszukaj przyciski/przełączniki REV i je przestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...