Skocz do zawartości

Jakie śruby do silników klasy 400 i 480


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli napędzasz wał bezpośrednio bez przekładni,to staraj się nie zakładać śruby większej niż średnica silnika.

Możesz śmiało dać troszkę mniejszą od średnicy silnika-nic nie stracisz,a silnik nie będzie tak obciążony.

 

Nie zapomnij o chłodzeniu.

Opublikowano

Czyli silnik ma 27 mm średnicy czyli powinna być jakaś 25x mniej więcej. Chłodzenie jest wodne. Gdzie mogę kupić taka mała śrubę? A co sie stanie jak założę za dużą śrubę?

Opublikowano

Taką śrubę kupisz np. tu

 

Duża śruba,lub jej duży skok (albo jedno + drugie),daje większy opór w wodzie.

Silnik pracuje wolniej,pobiera więcej prądu i zaczyna się grzać,aż się spali.

Dlatego lepiej dać mniejszą,a silnik obrotami nadrobi stratę powstałą w wyniku zastosowania małej śruby.

Opublikowano

K25 do silnika 480 :shock: ja na 480 mam śrubę K31 i model pływa jak szalony, a tego co wiem to na śrubie K25 taki ślizgiem będzie sie pływało jak ślimakiem :lol:

śruby możesz kupić także na www.modele.sklep.pl

Opublikowano
K25 do silnika 480 :shock: a tego co wiem to na śrubie K25 taki ślizgiem będzie sie pływało jak ślimakiem

 

A gdzie tu pisze że te silniki mają napędzać ślizg,bo ja w temacie nic takiego nie widzę.

Opublikowano

Ja do 480 16000obr/min w ślizgu eco mam X32,5 i bez chłodzenia prawie w ogóle się nie grzało. To była optymalna śruba. Do 400 zakładałem X30 i też było OK. Były to te śruby:

X 32,5 i X30

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.