Skocz do zawartości

Cessna cmpro 50-tka relacja z budowy


wichercat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

W takim razie zapytaj ich ile będą chcieli za 180-kę. Jak sporo mniej, to w cenie 150-ki, będziesz miał 180-kę i może na kilka litrów paliwa starczy...

 

EDIT:

I jeszcze coś...

Kolejna ciekawostka:

FA150S i FA150 niczym się nie różnią (wymiary, średnica i skok tłoka) a mimo to moc S-ki jest większa o 0,3 kM... Ciekawe jak to zrobili.

Skoro jednak zrobili, to czy nie odbije to się na żywotności silnika?

 

Ja bym wziął 180-kę. Jakoś takoś czuł bym się spokojniejszy...

Wymiarami zewnętrznymi prawie się nie różni od 150-ki (raptem milimetr na wysokości).

Ale większa średnica tłoka, większy skok=wyższy moment

Opublikowano

1. Wybór pomiędzy 2T i 4T (taka sama MOC):

 

OS 120 2T Out: 3.1 hp @ 9,000 rpm

OS 120 SE 4T Output 1,9hp @ 11000rpm

faktycznie taka sama moc.

Opublikowano
OS 120 2T Out: 3.1 hp @ 9,000 rpm

OS 120 SE 4T Output 1,9hp @ 11000rpm

faktycznie taka sama moc.

 

Wydaje mi się że Van_daalowi chodziło o TAKĄ SAMĄ MOC a nie TAKĄ SAMĄ POJEMNOŚĆ :)

 

Wiadomo że 2T przy tej samej pojemności będzie miał większą moc.

 

Pozdr.,

Michał

Opublikowano

Tak jest. Porównanie dotyczyło silników o takiej samej MOCy.

Być może nie zapisałem dość jednoznacznie i Major źle mnie zrozumiał.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.