bostyl Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 rozmawiałlem z MODALEMAX, proponują jednak SAITO 150 4T-większy zapas mocy,pewniejsze latanie
van_daal Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 W takim razie zapytaj ich ile będą chcieli za 180-kę. Jak sporo mniej, to w cenie 150-ki, będziesz miał 180-kę i może na kilka litrów paliwa starczy... EDIT: I jeszcze coś... Kolejna ciekawostka: FA150S i FA150 niczym się nie różnią (wymiary, średnica i skok tłoka) a mimo to moc S-ki jest większa o 0,3 kM... Ciekawe jak to zrobili. Skoro jednak zrobili, to czy nie odbije to się na żywotności silnika? Ja bym wziął 180-kę. Jakoś takoś czuł bym się spokojniejszy... Wymiarami zewnętrznymi prawie się nie różni od 150-ki (raptem milimetr na wysokości). Ale większa średnica tłoka, większy skok=wyższy moment
bostyl Opublikowano 19 Czerwca 2009 Opublikowano 19 Czerwca 2009 masz racje,180 spełni wymagania,już zawówiem -cena 2300,myśle że niezła. Silnik będzie w połowie lipca
Major Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 1. Wybór pomiędzy 2T i 4T (taka sama MOC): OS 120 2T Out: 3.1 hp @ 9,000 rpm OS 120 SE 4T Output 1,9hp @ 11000rpm faktycznie taka sama moc.
mikon Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 OS 120 2T Out: 3.1 hp @ 9,000 rpm OS 120 SE 4T Output 1,9hp @ 11000rpm faktycznie taka sama moc. Wydaje mi się że Van_daalowi chodziło o TAKĄ SAMĄ MOC a nie TAKĄ SAMĄ POJEMNOŚĆ Wiadomo że 2T przy tej samej pojemności będzie miał większą moc. Pozdr., Michał
van_daal Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Tak jest. Porównanie dotyczyło silników o takiej samej MOCy. Być może nie zapisałem dość jednoznacznie i Major źle mnie zrozumiał.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.