Kret Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 witam wszystkich ostatnio czekając aż klej w modelu wyschnie znalazłem stary telefon, niedziałającego siemens CX65 wyciągnąłem z niego kamerę i zacząłem kombinować czy nie dałoby się jej przerobić tak żeby wsadzić ją do modelu niestety dopiero wybrałem się do szkoły z profilem technik elektronik i jestem zielony może ktoś z was robił takie cuda i wie jak ugryźć problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 jak znajdziesz w domu komplet starych zelówek to też będziesz produkował z tego oponę do auta? to ma Cię zmusić do myślenia - po co wynajdywać na nowo to co jest dostępne bez żadnych przeróbek za niewielka kasę . to że wydzióbałeś optykę nie oznacza że masz całą elektronikę części foto . nie znam budowy CX65 ale kilka nokii i se miało tylko optykę i matrycę oddzielnie a reszta była juz na płycie aparatu swoja drogą foto w komórce jest często gorsze od byle jakich medionów za 200pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Kolego kret tu poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic574898.html http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic683570.html google -> "kamera z telefonu komórkowego" i już masz sporo odpowiedzi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...