Janosik72 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam kupilem cos takiego http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=120420571305 waga -strasznie lekkie material,jakies tworzywo wzmocnione dzwigarem weglowym -rurka fi 5mm dla mnie to cos jak A1 skrzydelko cieniutkie profil zblizony do thomana macie jakis pomysl plan? jaki kadlub itd itp Pozdrawiam Janosik edit: Panowie podrzuccie pomysla co z tego wystrugac ,pod rc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rzeźnik Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Ja bym proponował coś takiego. Ewentualnie zrób sam balsowy kadłub o podobnych wymiarach ,albo kup ten i przerób tak, żeby skrzydła pasowały profilem. Powinno znośnie polecieć. Jak dasz silnik, poleci jeszcze znośniej .Ale łączenie połówek skrzydła trzeba będzie zalaminować co najmniej rowingiem węglowym i szkłem 25g 2-3 warstwy.To samo z połówkami V'ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Na moje same stery ogona są malutkie. Zrób lepiej nowy ogon klasyczny lub V z balsy np.3mm Płaty mają lotki bo na foto nie widzę? Jeśli nie mają to daj wznos 6-7 stopni na stronę bo inaczej nie będzie to zakręcać. Kadłubik można z balsy wystrugać np. taki : http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=3423&start=0 Pakiet -4xaaa i w górę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Może zrób tak jak miał oryginał ? http://www.power-ent.com/rc_heli/4/(8915)%20RC%20WIND%20SPIRIT.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Dzieki serdeczne zrobie tak jak malinn pisze Tylko jakie wymiary kadluba ? najwazniejsze chyba odstep miedzy platem a statecznikami plat lotek nie ma i ciezko by dorobic cienki plat Bartosz nawet nie wiedzialem ze to z takiej zabawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinn Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Pytanie czy chcesz zostawić ten ogon V -fabryczny , czego nie polecam. Lepiej zrobić nowy , klasyczny i dać mu spory ster kierunku. Większy ster , lepsze panowanie nad modelem. Odległość ta zależy od powierzchni płata, jego rozpiętości w stos. do powierzchni ogona. Jest do tego program (kurczę ale zapomniałem jaki - może ktoś inny pomoże ??? ) i można to policzyć. Mam to też w książce o szybowcach, ale nie mam niestety skanera bo bym wrzucił. Jaką masz rozpiętość płata, jego powierzchnię? Wymiary orientacyjne można zgapić z modeli arthobby - bo nie wstydzą się pokazać wymiarów i chwała im za to. np. http://www.arthobby.pl/arthobby1/gliders_plan/falco_P.html Warto zrobić długi dziób - przed krawędzią natarcia by potem nie pakować ołowiu w kadłub. Nie masz lotek - pamiętaj o sporym wzniosie by model zakręcał prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 no to juz 50% kadluba wystrugane zostawie V-ke,wzoruje sie pi razy drzwi razy oko na falcon V z art hobby Dzieki malinn za linka chyba jednak dorobie male lotki ,tylko ,ze serva beda na zewnatrz plata (na gorze) Janosik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.