Mitchel Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam serdecznie Mam trenerka który latał na silniczku MVVS 2,5, wydech centralny. Wszystko było fajnie aż zaliczyłem delikatnego kreta. Model cały ale z silnikiem mam problem. Po wyczyszczeniu postanowiłem go zapalić, bez efektu. Świeca, paliwo 80/20 sprawdzone. I tutaj mam pytanie: śmigłem obracam praktycznie bez żadnego oporu, obojętnie czy silnik suchy czy ładuję w niego pełno paliwa. Czy to oznaka że coś nie tak z kompresją? Będzie coś jeszcze z niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil6593 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 śmigłem obracam praktycznie bez żadnego oporu, obojętnie czy silnik suchy czy ładuję w niego pełno paliwa. Czy to oznaka że coś nie tak z kompresją? No raczej tak.Sprawdź wszystkie śruby i uszczelnienia bo dlatego nie chce odpalić bo nie ma kompresji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Sprawdz aluminiową podkładkę pod głowicą,podociągaj wszystkie śrub,zobacz czy pod świeca jest miedziana podkładka,zdejmij głowicę i obadaj w jakim stanie jest gładź cylindra i samego tłoka,czy nie ma żadnych rys.Czy rozbierałeś silnik na czynniki pierwsze i płukałeś go benzyną ekstrakcyjną po kraksie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 może korbowód pękł odkręć świece i sparwdź czy tłok poruszą się jak kręcisz śmigłem lub gdzieś masz nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitchel Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 No więc tak: - podkładki w porządku - gładź cylindra na oko też w porządku - korbowód zdrowy (jak odkeciłem pokrywę cylinda i zakręciłem śmigłem to ładnie pracuje a nawet poczułem że jak się cofa w dół to robi podciśnienie) - nie rozkręcałem na części pierwsze, robiłem tylko czyszczenie benzynką cylindra i oczyściłem pobieżnie gaźnik Pomyślałem że to właśnie może coś z gaźnikiem być nie tak. Czy możliwe że zatkał się rozpylacz i nie rozporwadza mieszanki równomiernie? Jeśli tak to bez problemu można go rozkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitchel Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 OK naprawione, okazało się że gdzieś była nieszczelność, po ponownym rozkręceniu i skręceniu razem z gaźnikiem czuć że pompuje, dziękuję wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Napisz gdy go odpalisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitchel Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Po kilku dni bojów z silniczkiem i doposażeniu się w porządne grzałki silniczek zagadał na ok. 2 sekundy po czym zgasł, tak więc jestem na dobrej drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 jak go znowu rozbijesz to do mnie napisz:D potrzebuje par częsci do tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.