Ryszardo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witaj sr 71 Nie obawiaj sie napięcia 8,4 V dla silnika 6V a 9,6V dla silnika 7,2V.Nic się nie stanie z regulatorem .Natomiast napięcie 1,5V dotyczy zwykłych baterii,akumulatorki czy to Ni MH czy Ni Cd mają 1,2V Śmiało możesz je wielokrotnie ładować,zwracając szczególnie uwagę na Ni MH aby ich nie przegrzać. Pozdrawiam Ryszard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 to jeszcze ja wtrącę swoje 3 grosze, jeśli chodzi o moje doświadczenia z silnikami szczotkowymi to przewoltować można o wiele więcej niż 1,2V, spokojnie latałem na silniku 400 7,2V na pakiecie 3S 11,1V i nic złego się nie działo, ale jeden warunek należy spełnić - dobre chłodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sr71 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Oki, dzięki wszystkim za rady i podpowiedzi. Bardziej boje sie o regulator niż o silnik ale skoro mówicie, że nie ma obaw, jak tylko będę miał możliwość sprawdzę czy zadziała Jeszcze raz dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Ja też Permaxa 400 zasilałem 3SLipo (bez przekładni) I wszystko było w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.