karlem Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 ...ok i tak pozostaje sprawa czyszczenia filtra. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=409
elektronik-adam Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Się trochę pogubiłem czyli jak ? mam zostawić 2 filtry ? czy wyciągnąć ten co jest po drodze przelotowy czy może ssawkę z baku i dać tam zwykłą jak powinna wyglądać instalacja paliwowa w modelu extra 300s do latania lekko akrobatycznego ? hmm nie wiem dlaczego drugie zdjęcie mi obróciło ;/ ale dzięki za link pomocny przy wstawianiu zdjęć .
Kuba Kłosowski Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Przewód zbiornik--> silnik powinien mieć jak największą przepustowość, hmm jak to inaczej powiedzieć?, najprościej mówiąc nic nie powinno go blokować, nawet filtr paliwa. Filtr możesz założyć na wężyk którym tankujesz, drogi pomiędzy zbiornikiem a gaźnikiem nic nie blokuje, a paliwo filtruje się podczas tankowania, efekt identyczny.
elektronik-adam Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Ok w takim razie filtr zostawię tylko na ssawce tak na wszelki wypadek czyli będę tankował przez filtr i na ssawce też będzie
karlem Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Właśnie na ssawce wyrzuciłbym, bo nie wyczyścisz bez wybebeszania z modelu i rozbierania. Po iluś lotach masz filtr zabrudzony i przepuszcza Ci mało paliwa. Najlepiej tankować przez filtr/y, a w instalacji na modelu już bez filtrów.
elektronik-adam Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Hmm to cała instalacja w samym modelu bez żadnego filtra ?
karlem Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Tankując przez filtry możesz pozbyć się "zadławiaczy" w postaci filtrów w instalacji paliwowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.