Papcio Chmiel Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Tak jest ! Spitfire bedzie bardzo szybki ,może nawet do 80-100 km/h moze sie zakrecic tobie w głowie, jezeli masz chorobe lokomocyjna to musisz potrenowac aby się przyzwyczaic nalezy zrobic model prosty tani i szybki w budowie.Modele na uwięzi najlepiej startują z twardej nawierzchni no i uderzenie jest porażające....Samozapłony z alledrogo ... polecam radziecki KMD 2,5 prawdziwa zyleta dobrze wykonany ale ma małą wade w postaci gaznika umiejscowionego z tyłu korpusu przez co czły silnik jest nieco dluzszy niz silniki z gaznikiem z przodu. Silniki np. asp15 też sie nadają posiadają tłumik i niewiele więcej kosztują ,no i nie trzeba się licytowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memfagor Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Nie wiem jak inni ale ja z niecierpliwością czekam na zdjęcia tej maszyny. No i oczywiście zdjęcia z budowy (jeżeli takowe istnieją). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COXIARZ Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Witam Kadłub jest juz zrobiony.Nie miałem innego silnika i z kolegami założyłem silnik webra 10ccm :shock: jak odpaliłem silnik to myslałem że rozerwie kadłub :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 nie wróżę temu projektowi powodzenia... Jeśli uda się nawet go ukończyć to gleba wpierwszym locie murowana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COXIARZ Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 czemu gleba murowana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memfagor Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 czemu gleba murowana?? No zastanów się - wkładasz do modelu silnik o pojemności 4 razy większej niż przewiduje to konstrukcja i stwierdzasz że o mało co nie roztrzepał modelu. Na Węgrzech jeździł kiedyś Fiat 126P, któremu zamiast oryginalnego silnika wstawiono turbodiesla od Volkswagena Golfa. Był to bodajże jedyny mały fiat w historii będący w stanie podczas ruszania zadrzeć na dłuższą chwilę przednie koła do góry na podobieństwo motocykli. Po tygodniu użytkowania okazało się że nadwozie zaczęło się rozchodzić :mrgreen: Ludzie Ci piszą że silnik 2,5 cm to będzie w sam raz, a model poleci z prędkością około 80-100 km/h, a Ty wstawiasz 10-kę :crazy: Stąd zgadzam się z Panem Pawłem, że jeśli do innych elementów modelu będziesz stosował podobną politykę, to istnieje realna szansa że kompletny model wykona krótki acz spektakularny pierwszy i ostatni lot. A byłaby szkoda bo chyba jednak wszyscy woleliby oglądać tego Spita w powietrzu a nie w drzazgach. PS: Jak chcesz samozapłona do swojego modelu to pomyśl o MVVS. Mają w ofercie 2,5 cm silnik samozapłonowy. Jakkolwiek nie ma go w ofercie żadnych polskich sklepów modelarskich on-line (podobnie jak innych 2,5 cm MVVS) to silniki o tej pojemności, żarowe i samozapłonowe, z gaźnikiem RC i do uwięzi są cały czas produkowane przez Czechów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.