kalorymetr Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Kurdę jaki klucz do tej śrubki ? Bo ten co odkrecalem nim piaste się przekreca, a nie chce jej wyrobic. Jeśli nie zdobede klucza to jak wyjac?
kminek Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Hej Podbije troche temat. Posiadam takową Cessne z oryginalnym silnikiem wsadzonym przez PELIKANA. Silnik ma taką moc ze przy pelnym gazie nie da sie utrzymac tego modelu (wyrywa maxymalnie w gore). Zmniejszenie mocy do 1/2 niewiele wiecej daje - model dalej zaciąga bardzo mocno do gory. Dopiero na absolutnie minimalnej predkosci lub zerowej model daje sie normalnie prowadzic. Trymowanie nie za bardzo daje pożądane rezultaty. Czy tez cos takiego zauwazyliscie w tymże modelu? Moze cos robie nie tak? Za wszelkie uwagi i sugestie z gory dziekuje.
Cimek Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 Najwidoczniej musisz poprawić wykłon i skłon silnika, lekko w dól oraz w prawo, popróbuj aż Ci się uda
Qbatus Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Najwidoczniej musisz poprawić wykłon i skłon silnika, lekko w dól oraz w prawo, popróbuj aż Ci się uda Skoro jest oryginalny silnik to pewnie oryginalnie zamocowany. Możesz podłożyć podkładkę pod górną śrubką, żeby zwiększyć skłon, wykłonu bym nie ruszał. Jednak stawiał bym na wyważenie. Może źle wkładasz pakiet. Sprawdź czy jest na max dosunięty do przodu. Albo może przemieszcza się podczas lotu. Pakiet oryginalny? A skoro trymowanie nie wiele daje podkręć SW na snapie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.