rychenko Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Witam wszystkich uzależnionych. Ostatnie dni spędzam na dopieszczeniu kadłuba przed ostatecznym malowaniem ,a w miedzy czasie kiedy schnie kolejna warstwa podkładu i szpachli, grzebnołem koła ratunkowe i wieszaki do nich , koła sa zrobione z ze spienionego PCV a wieszaki wycięte z blaszki mosiężnej 0,5 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychenko Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Kadłub w dalszym ciągu „dopucowuje” ale tez robię kolejne detale tym razem bęben do zwijania cum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychenko Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 nie przybyło za wiele na holowniku i nie bardzo było o czym pisać i pokazywać , zrobiłem ostatnio dwa kabłąki ochronne na rufie , miałem z nimi dylemat jak je zamocować gdyż jeden z nich ma podstawy oparte na nadbudówce a jego „ramiona” rozchodzą się aż do burt i gdybym zrobił je na stałe to byłby kłopot z zdejmowaniem nadbudówki ,ale jakoś sobie poradziłem z tym, ten na nadbudówce będzie można demontować , a drugi będzie przymocowany na stałe ale dopiero gdy pokład będzie już pomalowany .. Zakupiłem też apke aby sie nie stresować juz kwarcami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychenko Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Witam . Po dłuższej przerwie udało mi się w końcu cos zrobić przy holowniczku, tym razem zamontowałem napęd ,kadłub jest właściwie gotowy do malowania a ze lepiej abym później nie miał nie miłych niespodzianek jak już będzie pomalowany na gotowo wiec przyszedł czas na „bebechy”. Laminowałem podstawę pod silnik a ze jest on dość sporych gabarytów wiec podstawa musiała być porządnie przymocowana ,następnie przyszła pora na łoże do silnika całość jest zrobiona z 3mm poliestylenu ,pomiędzy podstawą a łożem dałem mikro gumę aby tłumiła drgania i nie przyjemne odgłosy . Łoże w raz z silnikiem jest demontowane w całości od podstawy i w każdej chwili można całość w łatwy i szybki sposób wymontować .Silnik jest połączony z wałem śruby napędowej podwójnym kardanem. Silnik jest zasilany 12V aku żelowym , regulator firmy Robbe „ Rookie20 „ 20Amper w zupełności wystarcza bo silnik na pełnej mocy bierze około 6 A .Jestem już po próbach „wannowych” napęd ma przyjemny odgłos i jest stosunkowo cichy , silnik zupełnie prawie się nie grzeje , a daje się odczuć jego moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychenko Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Kabestan rufowy , fundament lub jak kto woli podstawa z poliestylenu , a sam kabestan mosiądz oraz reflektor-poszukiwacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychenko Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 dokończyłem telegraf maszynowy , na mostku przybywa detali mam wytoczoną podstawę kompasu magnetycznego ale niestety nie mam jak na razie forniru mahoniowego aby go dokończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.