Skocz do zawartości

HOLOWNIK Portowy H-300


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich uzależnionych.

Ostatnie dni spędzam na dopieszczeniu kadłuba przed ostatecznym malowaniem ,a w miedzy czasie kiedy schnie kolejna warstwa podkładu i szpachli, grzebnołem koła ratunkowe i wieszaki do nich , koła sa zrobione z ze spienionego PCV a wieszaki wycięte z blaszki mosiężnej 0,5 mm.

DSCF0001.jpg

DSCF0005-1.jpg

DSCF0017.jpg

DSCF0002-1.jpg

DSCF0018.jpg

DSCF0015.jpg

Opublikowano

nie przybyło za wiele na holowniku i nie bardzo było o czym pisać i pokazywać , zrobiłem ostatnio dwa kabłąki ochronne na rufie , miałem z nimi dylemat jak je zamocować gdyż jeden z nich ma podstawy oparte na nadbudówce a jego „ramiona” rozchodzą się aż do burt i gdybym zrobił je na stałe to byłby kłopot z zdejmowaniem nadbudówki ,ale jakoś sobie poradziłem z tym, ten na nadbudówce będzie można demontować , a drugi będzie przymocowany na stałe ale dopiero gdy pokład będzie już pomalowany ..

Zakupiłem też apke aby sie nie stresować juz kwarcami :)

DSCF0006.jpg

DSCF0007-1.jpg

Dscf0001-2.jpg

Opublikowano

Witam .

Po dłuższej przerwie udało mi się w końcu cos zrobić przy holowniczku, tym razem zamontowałem napęd ,kadłub jest właściwie gotowy do malowania a ze lepiej abym później nie miał nie miłych niespodzianek jak już będzie pomalowany na gotowo wiec przyszedł czas na „bebechy”. Laminowałem podstawę pod silnik a ze jest on dość sporych gabarytów wiec podstawa musiała być porządnie przymocowana ,następnie przyszła pora na łoże do silnika całość jest zrobiona z 3mm poliestylenu ,pomiędzy podstawą a łożem dałem mikro gumę aby tłumiła drgania i nie przyjemne odgłosy . Łoże w raz z silnikiem jest demontowane w całości od podstawy i w każdej chwili można całość w łatwy i szybki sposób wymontować .Silnik jest połączony z wałem śruby napędowej podwójnym kardanem. Silnik jest zasilany 12V aku żelowym , regulator firmy Robbe „ Rookie20 „ 20Amper w zupełności wystarcza bo silnik na pełnej mocy bierze około 6 A .Jestem już po próbach „wannowych” napęd ma przyjemny odgłos i jest stosunkowo cichy , silnik zupełnie prawie się nie grzeje , a daje się odczuć jego moc.

DSCF0004.jpg

DSCF0006-2.jpg

DSCF0002-4.jpg

DSCF0012-1.jpg

DSCF0008-1.jpg

Opublikowano

dokończyłem telegraf maszynowy , na mostku przybywa detali mam wytoczoną podstawę kompasu magnetycznego ale niestety nie mam jak na razie forniru mahoniowego aby go dokończyć

DSCF0004-2.jpg

DSCF0014.jpg

DSCF0023.jpg

DSCF0031.jpg

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.