mati1988k Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Hej czy ten pakiet: http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9151 da radę napędzać ten silnik: http://www.lrp.cc/de/produkte/elektromotoren/auto/brushless/produkt/vector-x12-brushless-modified-95t/details/ czy lepiej dać 25C ? Silnik ma moc około 400W, przy napięciu 7,4V to pobór prądu wynosi (chyba) około 54A. A 18C przy pojemności 5400mA to 97A. Tak wynika z moich obliczeń, ale czy dobrze to liczę ? 54A=400/7,4 97A=5,4*18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Silnik ma moc około 400W A nie 285 W ??? Tak czy siak jest potezny zapas wydajnosci z tego pakietu (jako, ze chinski - warto odjac pare procent z wydajnosci - dla bezpieczenstwa) Jezeli jednak ten 25C jest w podobnej (w miare) cenie i wadze tej samej - to czemu nie. Zawsze moze byc na tak zwane "zas" PS. liczysz dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 A nie 285 W ??? No właśnie, chyba że link pomylony. Mam nadzieję że to do samochodu/motorówki, bo jeśli do samolotu, to pakiet wydaje się za duży (za ciężki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1988k Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Do samochodu Są różne wersje tych silników, na stronie jest tylko jedna a ja potrzebuje pakiet do tych mocniejszych . Chodzi o to ze pakiet 25C ma mniejsza pojemność a na zawodach to 200mAh może zadecydować, dlatego potrzebujemy optymalnego sprzętu a baterie będą podczas wyścigu cały czas katowane, i dobrze by było gdyby nie zawodziły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Wydajność prądowa pakietu związana jest głównie z nieprzekraczaniem założonej przez producenta tempreratury pakietu. A więc pakiety o większej wydajności są albo lepiej chłodzone (przekładki między ogniwami) albo (najczęściej) mają mniejszy opór wewnętrzny i przez to wydziela się mniej ciepła na pakiecie, a więcej energii idzie w silnik. To ma tym większe znaczenie czym mocniejszy silnik, do tego stopnia, że czasem warto kupić nawet mniejszy pakiet o większej wydajności. Żeby rozstrzygnąć, co się opłaca, trzeba by znać opory wewętrzne uzwojeń silnika, pakietu i regulatora. A bez liczenia, to wydaje się, że wybrałeś dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.