Strielok Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Juz jestem, rzeczywiscie wsadzilem Emax 2822 Zamiast niego polecam wsadzić Emax 2812 i śmigło 7x6, model pokaże pazurek i nie będzie miał problemów z lataniem Już zamówiłem tego tower-pro, pisałem kilka postów wcześniej, a do tego regulator hobbyking 25A(w wersji kompatybilnej z kartą)+karte do programowania
mjgajewski Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 W końcu udało mi się zrobić zdjęcie. Tak wygląda ta wręga zamocowana do samolotu:
mjgajewski Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Takie są skutki latania w zbyt wietrzną pogodę i to jeszcze z silnikiem chodzącym na 50-60% mocy... Nie ma się co łamać, tylko do pracy. Odciąłem piłką dziób, wyprostowałem go, wypaliłem rozgrzanym śrubokrętem rowki pod listewkę sosnową 3x7 (taką akurat miałem pod ręką). Listewki umieściłem jedną od spodu i po jednej na boki. Ponieważ teraz najwrażliwszą częścią kadłubu było miejsce gdzie są wycięcia na serwa i skrzydła, wkleiłem również tam listewki (jedna na stronę). Ze względów estetycznych postanowiłem wymalować dziób spreyem, jednak efekt końcowy wyszedł średnio. Oceńcie sami. Kadłub stał się dużo sztywniejszy i bardziej odporny na "awaryjne" lądowania, jednak dużym minusem jest wzrost wagi. Teraz mam latającą cegłę, Focus waży 827g. :?
bzik4 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 teraz to nie Focus tylko Okapi :mrgreen: Ponad 800g :shock: sporo, ale do puki lata nie przejmuj się tym.
mjgajewski Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Ponad 800g :shock: sporo, ale do puki lata nie przejmuj się tym. Lata i to nawet całkiem fajnie. :mrgreen: W końcu udało mi się uzyskać więcej niż te 50-60% z napędu, dzięki czemu model ma nawet jakiś zapas mocy. Będąc dzisiaj w Katowicach miałem okazję spotkać na lotnisku w Muchowcu kolegów modelarzy. Poustawiali mi model i po próbnych oblotach stwierdzili, że szybuje bardzo fajnie, tylko przy locie silnikowym trochę gorzej. Silnik ma za dużą moc i trochę dziób dociska w dół, trzeba minimalnie zmniejszyć skłon silnika i powinno być git. :twisted:
Strielok Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Wczoraj przyszła paczka od chińćzyków.Jak podłączyć fazy w tym silniku?Bo kabelki w regulatorze są wszystkie niebieskie, ale oznaczone:A,B,C.Natomiast przy silniku są nieoznaczone, ale mają kolory:niebieski,żółty, czerwony.Dodam,że do silnika nie ma żadnej instrukcji, więc dlatego zadaję takie głupie pytanie.I jakich konektorów użyć przy połączeniu regulator-silnik.Wiem że przy bateria-regulator T-deansy, więc myślę że do regulator-silnik jakieś goldy będą dobre, tylko który rozmiar wybrać?
Paweł R Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Połącz środkowy regla z środkowym silnika a reszte obojętnie jak jak się bedzie obracał w inną stronę to złącz odwrotnie. Najlepiej użyj goldów 3,5mm
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.