Skocz do zawartości

jak wzmocnić dziób Focusa


krzysiek-666

Rekomendowane odpowiedzi

Juz jestem, rzeczywiscie wsadzilem Emax 2822

Zamiast niego polecam wsadzić Emax 2812 i śmigło 7x6, model pokaże pazurek i nie będzie miał problemów z lataniem :lol:

Już zamówiłem tego tower-pro, pisałem kilka postów wcześniej, a do tego regulator hobbyking 25A(w wersji kompatybilnej z kartą)+karte do programowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie są skutki latania w zbyt wietrzną pogodę i to jeszcze z silnikiem chodzącym na 50-60% mocy...

dsc07594a.th.jpgdsc07595.th.jpg

 

Nie ma się co łamać, tylko do pracy. Odciąłem piłką dziób, wyprostowałem go, wypaliłem rozgrzanym śrubokrętem rowki pod listewkę sosnową 3x7 (taką akurat miałem pod ręką). Listewki umieściłem jedną od spodu i po jednej na boki.

dsc07597l.th.jpgdsc07599.th.jpg

Ponieważ teraz najwrażliwszą częścią kadłubu było miejsce gdzie są wycięcia na serwa i skrzydła, wkleiłem również tam listewki (jedna na stronę). Ze względów estetycznych postanowiłem wymalować dziób spreyem, jednak efekt końcowy wyszedł średnio. Oceńcie sami.

dsc07617.th.jpgdsc07621z.th.jpg

 

Kadłub stał się dużo sztywniejszy i bardziej odporny na "awaryjne" lądowania, jednak dużym minusem jest wzrost wagi. Teraz mam latającą cegłę, Focus waży 827g. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponad 800g :shock: sporo, ale do puki lata nie przejmuj się tym.

Lata i to nawet całkiem fajnie. :mrgreen: W końcu udało mi się uzyskać więcej niż te 50-60% z napędu, dzięki czemu model ma nawet jakiś zapas mocy. Będąc dzisiaj w Katowicach miałem okazję spotkać na lotnisku w Muchowcu kolegów modelarzy. Poustawiali mi model i po próbnych oblotach stwierdzili, że szybuje bardzo fajnie, tylko przy locie silnikowym trochę gorzej. Silnik ma za dużą moc i trochę dziób dociska w dół, trzeba minimalnie zmniejszyć skłon silnika i powinno być git. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przyszła paczka od chińćzyków.Jak podłączyć fazy w tym silniku?Bo kabelki w regulatorze są wszystkie niebieskie, ale oznaczone:A,B,C.Natomiast przy silniku są nieoznaczone, ale mają kolory:niebieski,żółty, czerwony.Dodam,że do silnika nie ma żadnej instrukcji, więc dlatego zadaję takie głupie pytanie.I jakich konektorów użyć przy połączeniu regulator-silnik.Wiem że przy bateria-regulator T-deansy, więc myślę że do regulator-silnik jakieś goldy będą dobre, tylko który rozmiar wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.