grzegorzp Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Obejrzyjcie do końca, niesamowite :shock: Wielki szacun dla niego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 ...Wielki szacun dla niego!... Ja mało bystry jestem i chyba kompletnie nie znam się na muzyce, więc spytam ZA CO??? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 karlem, obejrzałeś film do końca? to jest muzyka z "naszych" czasów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 ...obejrzałem uważnie, nie przemawia to do mnie, no ale .... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Wiesz, można się nauczyć mówić od tyłu, ale śpiewać od tyłu z odpowiednim rytmem, w odpowiedniej tonacji i grać na gitarze "na wstecznym" no to już nie jest takie proste. Ode mnie szacun :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcus Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Haha, świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ciekawe bardo ciekawe Ale i tak będzie musiał posprzątać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 to już dosyć stare jest ? nawet w wiadomościach na tvp2 chyba był ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...