Stoko90 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Panowie w drodze do sierawy ( słowacja ) na zlot motcyklowy , gdy motor troche dostał w rure ze tak powiem po górach , w pewnym momencie zaczeły się rytmiczne stuki w okolicy głowicy , nikt nie może mi nic poradzić bo stuki słychac tylko na niskich obrotach jak mu dam w rure to przestaje , mówili a raczej wmawiali ze to panewka zastukała , ale do grzyba panewka zaczyna stukać przy wiekszym obciązeniu a mi stuka na wolnych obrotach , powiem że miałem splanowaną głowice tylko nie od tej strony co trzeba przeszlifowali mi góre na wałkach i wałki mi się obniżyły jak myślicie może to być stuk zaworu o cylinder ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejacek Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 jakim cudem zawór miałby stukać w cylinder. Stukanie będzie raczej zaworu o gniazdo przy zbyt dużym luzie lub zużytym popychaczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoko90 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 źle napisałem chodzi mi o stuk zaworu o tłok a nie cylinder, dejacek jutro ściągam głowice i powiem co było przyczyną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nergal Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Gdyby zawór "pocałował się" z tłokiem już byś miał po silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 raczej łańcuszek rozrządu dzwoni ewentualnie luz na sworzniu tłokowym co i tak nie zmienia tego ze to forum modelarskie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daczkes Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 też bym w rozrząd celował albo łańcuszek albo sprawdź luzy zaworowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 A odkąd to łańcuchy rozrządu stukają? ;] Zamiast filozować trzeba wziąć stetoskop diagnostyczny i osłuchać silnik. Jak stetoskopu nie ma to może być pręt lub (lepiej) cienka rurka - ostrożnie przykładamy jeden koniec poszczególnych części silnika, drugi mocno przykładamy do chrząstki która jest przed uchem i już 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.