Skocz do zawartości

Naprawa tego modelu


Szymon Modelarz

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie dziś pójdę chyba do sklepu nodelarskiego w rzeszowie i zapytam się gości co to:

 

silnik przy sky lady 2 po włączeniu traci moc (wogóle go nie ciągnie) i po chwili się wyłącza a jak go włącze to coś ze sterami się też dzieje bo lekko się same ruszają :

1. Czy to regulator (prawdopodobnie)

2. Silnik

3. Układ sterowania

 

4. Akumulator nie bo sprawdzałem miernkiem i dobrze pokazuje 8,4 V

 

Co to może być i ile kosztuje do tego ten regulator i układ do strowania?

Proszę o szybką odpowiedź ,bo zaraz pójdę do tego sklepu (najlepiej z kadłubem).

 

:rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to właśnie akumulator jest nienaładowany. Z tego co widzę na stronie sklepu to w modelu w sky lady jest akumulator NiMH 7celowy. Naładowana cela NiMH pokaże na mierniku +- 1,5 V co na cały akumulator daje 10,5 V. Czy jakoś tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł tematu mnie zabił :rotfl:

 

Co to może być i ile kosztuje do tego ten regulator i układ do strowania?

 

Możesz napisać sms do wróżki, tyle samo Ci pomoże. Nie napisałeś, jaki to rodzaj silnika, czy ma obsługiwać lipole(jeśli nie to napisz PW, bo mam taki na sprzedaż)- to jeśli chodzi o regiel. Ja przynajmniej nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "układ sterowania" ?? Serwa ? Odbiornik? Nadajnik ?

 

Napisz dokładniej o co Ci chodzi ??

 

A co do objawów, to ja bym strzela

w regulator.

Edit - pisaliśmy razem,

Moje pierwsze skojarzenie to też był pakiet, ale Szymon napisał, że aku jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No silniczek taki mały standardowy jak w sky lady 2 ,a układ sterowania to nie chodzi mi o regulator tylko to małe odpowiedzialne za sterowanie statecznikami -no chyba wiesz o co chodzi.

 

Mówię ,że akumulator nie - bo sprawdzałem ,ładowałem i pokazuje dokładnie 8,4 V.

 

Akumulator to KAN Ni- MH 8,4 V

7X2/ 3A 1100 mah

 

ja też bym stawiał na regulator ,ale ile stoi?

 

silnik wejdź sobie na modele.sklep .pl i zobacz jaki sky lady 2 ma silnik.

 

,a sorry ,ale jestem początkujący czym się różni silnik bezszczotkowy od szczotkowego?

,bo w tym właśnie chyba taki jest.

 

:crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Akumulator nie bo sprawdzałem miernkiem i dobrze pokazuje 8,4 V

Sprawdź ile pokazuje, gdy masz włączony na max obroty silnik i zaczynają się te problemy.

Sądząc po objawach stawiam na akumulator.

 

PS

Możesz też:

- sprawdzić na innym akumulatorze

- sprawdzić bez śmigła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na naładowanym ogniwie NiMH wynosi 1,5V i miernik pokaże 1,5V. Masz 7 takich ogniw więc policz sobie ile powinien pokazywać miernik lub zerknij kilka postów wyżej gdzie Ci to napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie posiadasz ładowarki procesorowej żeby przeprowadzić proces cyklowania pakietu? Sprawdź jak zachowuje się napięcie na pakiecie przy dodawaniu "gazu", tak jak radzi Hubert i zobaczysz jak napięcie na pakiecie spada. Jak akumulator leżał przez rok, to na pewno mu to na zdrowie nie wyszło.

 

Czy do tych testów kiedy dodajesz gazu masz założone śmigło?

 

I nie pisz posta pod postem tylko w miarę możliwości edytuj. Inaczej możesz liczyć na wydłużenie krawatu :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.