Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Właśnie dziś pójdę chyba do sklepu nodelarskiego w rzeszowie i zapytam się gości co to: silnik przy sky lady 2 po włączeniu traci moc (wogóle go nie ciągnie) i po chwili się wyłącza a jak go włącze to coś ze sterami się też dzieje bo lekko się same ruszają : 1. Czy to regulator (prawdopodobnie) 2. Silnik 3. Układ sterowania 4. Akumulator nie bo sprawdzałem miernkiem i dobrze pokazuje 8,4 V Co to może być i ile kosztuje do tego ten regulator i układ do strowania? Proszę o szybką odpowiedź ,bo zaraz pójdę do tego sklepu (najlepiej z kadłubem). :rotfl:
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Na moje to właśnie akumulator jest nienaładowany. Z tego co widzę na stronie sklepu to w modelu w sky lady jest akumulator NiMH 7celowy. Naładowana cela NiMH pokaże na mierniku +- 1,5 V co na cały akumulator daje 10,5 V. Czy jakoś tak...
jary14 Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Tytuł tematu mnie zabił :rotfl: Co to może być i ile kosztuje do tego ten regulator i układ do strowania? Możesz napisać sms do wróżki, tyle samo Ci pomoże. Nie napisałeś, jaki to rodzaj silnika, czy ma obsługiwać lipole(jeśli nie to napisz PW, bo mam taki na sprzedaż)- to jeśli chodzi o regiel. Ja przynajmniej nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "układ sterowania" ?? Serwa ? Odbiornik? Nadajnik ? Napisz dokładniej o co Ci chodzi ?? A co do objawów, to ja bym strzela w regulator. Edit - pisaliśmy razem, Moje pierwsze skojarzenie to też był pakiet, ale Szymon napisał, że aku jest w porządku.
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 No silniczek taki mały standardowy jak w sky lady 2 ,a układ sterowania to nie chodzi mi o regulator tylko to małe odpowiedzialne za sterowanie statecznikami -no chyba wiesz o co chodzi. Mówię ,że akumulator nie - bo sprawdzałem ,ładowałem i pokazuje dokładnie 8,4 V. Akumulator to KAN Ni- MH 8,4 V 7X2/ 3A 1100 mah ja też bym stawiał na regulator ,ale ile stoi? silnik wejdź sobie na modele.sklep .pl i zobacz jaki sky lady 2 ma silnik. ,a sorry ,ale jestem początkujący czym się różni silnik bezszczotkowy od szczotkowego? ,bo w tym właśnie chyba taki jest. :crazy:
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 To ja powiem tak: naładuj akumulator bo masz nienaładowany.
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 przysięgam ,że nie! pójdę do sklepu z kadłubem i zapytam się gościa i zobaczymy.
Marek_Spy Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 rany a też sie uczysz pisać ..... To małe do sterowania to może serwo ? proponuje najpierw napisać na brudno dać komuś do przeczytania jak zrozumie to zamieścić na forum .
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 Na mierniku pokazuje 8,4 V ,ale czy może miernik się myli? ,bo ten samolot razem z akumulatorem leżał prawie rok nieruszany!? :arrow:
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 a dowcip? nie wiem może serwo? :oops:
hubert_tata Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 4. Akumulator nie bo sprawdzałem miernkiem i dobrze pokazuje 8,4 VSprawdź ile pokazuje, gdy masz włączony na max obroty silnik i zaczynają się te problemy.Sądząc po objawach stawiam na akumulator. PS Możesz też: - sprawdzić na innym akumulatorze - sprawdzić bez śmigła
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Napięcie na naładowanym ogniwie NiMH wynosi 1,5V i miernik pokaże 1,5V. Masz 7 takich ogniw więc policz sobie ile powinien pokazywać miernik lub zerknij kilka postów wyżej gdzie Ci to napisałem.
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 sprawdzałem tak ,na max obroty wogóle się silnik nie włącza! :oops:
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 sprawdzałem tak ,na max obroty wogóle się silnik nie włącza! To naładuj pakiet.
hubert_tata Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 sprawdzałem tak ,na max obroty wogóle się silnik nie włącza! :oops:I jakie jest wtedy napięcie?
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 ładowałem go już długo i nie wiem co to jest? wogóle te model był już w rzeczce kilka kretów ,może się silnik ,albo coś uszkodziło!
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 No napięcie o ie dobrze pamiętam 8,4 Volta ,chyba to nie ten zasrany akumulator.
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 a czy regulator jest odpowiedzialny za sterowanie statecznikami? ,bo jak tak to regulator ,bo włączam silnik to odrazu się wyłacza i jeszcze same trochę poruszają się stateczniki (góra dół, dół ,góra)?
Gość Anonymous Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 Pewnie nie posiadasz ładowarki procesorowej żeby przeprowadzić proces cyklowania pakietu? Sprawdź jak zachowuje się napięcie na pakiecie przy dodawaniu "gazu", tak jak radzi Hubert i zobaczysz jak napięcie na pakiecie spada. Jak akumulator leżał przez rok, to na pewno mu to na zdrowie nie wyszło. Czy do tych testów kiedy dodajesz gazu masz założone śmigło? I nie pisz posta pod postem tylko w miarę możliwości edytuj. Inaczej możesz liczyć na wydłużenie krawatu :roll:
Szymon Modelarz Opublikowano 26 Września 2009 Autor Opublikowano 26 Września 2009 dobra ,sorry ,ale mówię ze podczas kiedy silnik się włącza to odrazu wyłącza i same się stateczniki ruszają :x
mammuth Opublikowano 26 Września 2009 Opublikowano 26 Września 2009 to nie ten zasrany akumulator.Za Twoje zasrane podejscie do tematu, zly tytul i pisanie postow jednego pod drugim i nie korzystanie z opcji edytuj - 2 punkty.Czytaj, a nie pisz - jak twierdzisz, ze to silnik mimo, ze wszyscy pisza, ze akumulator - to wymien sobie silnik i przestan zawracac nam :ass:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.