Kubofonista Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Witajcie. Jestem początkującym modelarzem który dopiero się uczy wszystkiego. Posiadam na początek EasyStar'a z aparaturą Hitec Laser 4. Bardzo zależałoby mi na uzyskaniu dostępu do całości forum ponieważ mam niemały problem związany z tym sprzęcikiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 jak Ci tak zalezy, to przeczytaj regulamin najpierw i popraw to co zrobiles zle Tak czy siak - witaj na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubofonista Opublikowano 3 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 jak Ci tak zalezy, to przeczytaj regulamin najpierw i popraw to co zrobiles zle Tak czy siak - witaj na forum. Sorki, faktycznie przeoczyłem punkt o avatarze.Poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No i chyba mieszkasz w pamięci swojego komputera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubofonista Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 No i chyba mieszkasz w pamięci swojego komputera.Zawsze tak podpisuję Poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Oki, witam na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 witaj ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany