fredzio Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Nie wiem, czy już to widzieliście? Pozostaje poczekać, aż za wielką wodą potestują, bo może będzie to nowa jakość na rynku silników benzynowych?
czhomik Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 popraw temat bo bensyny to jeszcze nie widzialem
Gość slawekmod Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Cena pewnie też zaskoczy wszystkich mając w pamięci silnik chyba 140RFI z wtryskiem paliwa którego cena przyprawiała o zawrót głowy.No ale pożyjemy,zobaczymy.
Boogie Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Wstepna cena to prawie 700 dolarow. No ale podobnie bylo z 160 FXem- wstepna cena 500 dolarow, a sprzedawany po 300.
Major Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Jakis nie-gabarytowy ten silnik, mlodszy i wiekszy brat BGX-1 ? Ciekawe co się urwie pierwsze , czy ucho czy mocowanie gaźnika.
Radek Oleksy Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Nie gabarytowy ?? co się urwie pierwsze ? przy Os Max-e ??? Ja myślę, że niedługo konkurencja poczuje na karku OS Max-a, ale trzeba poczekać aż ktoś odpali tą nowości i wtedy się okaże, jakoś do tej pory Os Max mnie nie zawiódł więc pewnie i ten silnik podniesie poprzeczkę w jakości wykonania i trwałości silników benzynowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.