robraf Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 co o tym myslicie? dobre bedzie do modelu balsowo styropianowego jest wlasnej produkcji? waga jeta okolo 400g http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8643 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 W recenzjach sporo nieprzychylnych komentarzy. Chciałem się na nią zdecydować, ale owe komentarze zmieniły moje nastawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 dobre bedzie do modelu balsowo styropianowego jest wlasnej produkcji? waga jeta okolo 400g Kiedyś kupiłem dwie takie turbinki, ale po testach "na sucho", na 3S obie obtarły wirnik, a że szukałem czegoś mocnego, to obie sprzedałem. Zanim uruchomisz, to zlikwiduj luzy na mocowaniu wirnik/pista, bo o ile pamięć mnie nie myli, to tam jest coś nie tak (jest tam jakieś nietypowe rozwiązanie, nie pamietam jakie, ale jest wyczuwalny luz). Turbinkę uruchamiaj trzymając za silnik; zacznij od 2S i jak nie będzie bicia, to dopiero daj zasilanie 3S i powoli rozpędzając sprawdzaj bicie i później temperaturę, bo pewnie na 3S będzie gorąco. Jak trafisz na wyważony egzemplarz, to do 400g modelu będą dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Kupiłem te turbiny od Pana Huberta. Jedna została w wakacje zamontowana w modelu Eurofightera z rctomhe.net . Ten sylwetkowy model był dosyć duży i ważył gotowy do lotu ok. 500g. Turbinę zasilałem pakietem 3S1P o pojemności 1400 mAh. Niestety moje doświadczenia z nia są złe. Silnik nawet po ok. 1 min. pracy na 60% przepustnicy, był tak gorący, że nie dało się go dotknąc. W powietrzu, z powodu przegrzewania, silnik przerywał i nie dało się latać dłużej niż 3-4 min. Niestety w modelu był też odczuwalny ogromny niedobór mocy - na pełnej przepustnicy występował problem z wznoszeniem nawet pod kątem choćby 10 - 15 st. ; trzeba było się porządnie rozpędzić po prostej. 1 turbina zakończyła żywot przez jakiś kamyczek, który wpadł do środka wirnika przy bardzo niskim przelocie nad drogą, natomiast 2 turbina została sprzedana. W niej niestety także występował problem przegrzania na pakiecie 3S, sprawdzałem na hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.