Skocz do zawartości

Turnigy Plush 30A -pytania


Adam B

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kilka pytań do Was:

I.Czy po podłączeniu regla pod kartę programującą powinny sie zagrzać do ok 30*C :?: :?:

II.jak mam zaprogramować regiel bo nie wiem za bardzo

1.Brake off

2.batrery Type Li-xx (bo mam lipo 3S)

3.cut off type (wstępnie wziąłem Cut-off)

4.cut off voltage (high)

5.start mode (zostawiłem jak było czyli normal)

6.timing mode (nie wiem)

7.music

-------- B (bo pakiet 3S ale nie wiem czy dobrze wziąłem)

li-po cells

8.governor mode Tego też nie wiem i nie moge dojść co to znaczy

 

Proszę tylko nie pisać Przeczytaj instrukcję, a potem pytaj.

Instrukcje przeczytałem ale nadal nie wiem choć prawie każde słowo sprawdzałem słowniku.

 

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Brake off

hamulec tzn w momencie kiedy masz gaz na zero czy śmigło ma się swodobnie kręcieć czy pod naporem wiatru też nie.

 

2.batrery Type Li-xx (bo mam lipo 3S)

typ aku Lixx lub Nixx

3.cut off type (wstępnie wziąłem Cut-off)

sposób odcięcia przy niskiem napięciu aku (głównie to albo całkowiete odcięcie silnika lub redukacja obrotów)

 

4.cut off voltage (high)

napięcie przy jakim odcina silnik.

 

 

5.start mode (zostawiłem jak było czyli normal)

tego nie wiem :( (ale może to - uruchomienie silnika dopiero po ustawieniu drążka na minimum)

 

6.timing mode (nie wiem)

wyprzedzenie kątów wyprzedzenia

 

7.music

-------- B (bo pakiet 3S ale nie wiem czy dobrze wziąłem)

li-po cells

8.governor mode Tego też nie wiem i nie moge dojść co to znaczy

to do heli aby trzymał stałe obroty niezaleznie od obciązenia osi silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Start Mode to sposób ruszania silnika. Soft i Very Soft wykorzystuje się przy pracy z przekładnią i w heli - silnik rusza powoli, żeby nie połamać zębów w kołach zębatych i nie zagotować regulatora.

 

Co do typu Cut Off to preferuję Sotf-Cut - silnik powoli zwalnia obroty, na tyle by nie przekroczyć granicznego napięcia na pakietach. W czasie latania doskonale wtedy czuć, kiedy pakiet się kończy. W przypadku Cut-Off silnik zatrzymuje się gwałtownie i by go ponownie uruchomić, należy cofnąć dźwignię gazu do zera, a następnie ponownie dodać gazu. Zajmuje to chwilę czasu, a poza tym w ferworze walki możemy dodać zbyto dużo gazu przy ponownym uruchomieniu i silnik znowu nam odetnie. Przy akrobacji, a nawet zwykłym locie na małej wysokości może być nieciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje Wszystkim za odpowiedzi :D

już wiem prawie wszystko wiem :) (wszystkiego niemożna wiedzieć)

 

Jak jeszcze ktoś zauważył jakieś błędu typu zjedzenie liter czy błędy ortograficzne to proszę nie myśleć że jestem jakimś tępym osobnikiem, od razu

piszę że jestem DYSLEKTYKIEM i ale się staram żeby nie robić błędów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.