Marek_Spy Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 OK, ale co pomoglo? Ciagle zarzenie swiecy?jakie ciągłe ? poszukaj mojego wątku . Już pracują w 3 silnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Znalazlem - chyle czola - ale - idea jest mi dokladnie obca jako ze - bawie sie w modelarstwo od prawie 50-ciu lat i nigdy nie mialem silnika gdzie potrzebne byloby dozarzanie swiecy. Nigdy. Jezli byl problem - znaczy ze ja cos zchrzanilem. Jak w banku. Sadze ze uzylbym takiego systemu w silniku wielocylindrowym - szczegolnie w ukladzie gwiazdy. Ale to tyle. A silniki byly od Coxa 049 do ST 45ccm. Wszelakiej masci i jakosci. Ale nie znaczy to ze widzialem wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 No tak układ można zaadoptować ale wiesz ... w lecie nie ma problemu ale jak juz jest chlodno , czasem paliwo , tak że nie znam czasem powodów złej pracy. Pewnie nie mam Twojego doświadczenia ale staram sobie radzić :lol2: pakujac troche elektroniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Charakterystyka o ktorej pisalem to zaleznosci pomiedzy napieciem, zuzyta energia i opornoscia. Wiadomo - napiecie siada wraz z rozladowaniem, opornosc rosnie wraz z rozladowaniem. Wladowana czy wyladowana energia ktora pokazuje ladowaczka to duzo wiecej niz naprawde/rozsadnie mozna wykorzystac. W elektyku sprawa jest dosc prosta - regler odmawia wlaczenia silnika to ladujemy. Ale - w tym momencie nikt nie probuje krecic 3D czyli obciazenie baterii jest minimalne to i wszystko konczy sie szczesliwie. W modelu z silnikiem spalinowym - nie masz ostrzezenia, masz niby jeszcze te 20% energii ale ta energia moze byc troche kiepska. Plaski korek, pelen gaz, wszystkie serwa (poza gazem) mocno obciazone, napiecie siada . . . i moze byc smiesznie. Zdecydowanie wole co te 3 loty doladowac. I to wiedzac ze 3 loty zjedza mi tylko polowe pojemnosci. A co do silnika - bardzo latwo jest ustawic gore, reszta juz nie jest taka oczywista i wielu ludzi ratuje sie na rozne dziwne sposoby. A co zrobisz jak swieca zdechnie? A co jak swieca jest juz biala? Wolne obrotki sa ale polowa kucykiow po lakach sie pasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 ad 1 wlasnie o taki pomiar chodzi ile zużyłem energii ad 2 pewnie masz racje jeśli masz skype lub GG to chętnie sie czegoś nauczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Ja rozumiem ze chcesz wiedziec ile energii zuzyles - tylko - nie wiesz niestety i nigdy wiedziec nie bedziesz na ile to co zostalo jest uzyteczne. Chyba ze chcialbys chcial robic eksperymenty z modelem w co watpie. Uzywam Skype, moj adres milimetr49, jestem 3 godziny z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.