ppompka Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ostatnio wchodząć za HK zobaczyłem, że jesli odpowie się na zadane zadanie i pytający kliknie takie coś jak "pomógł" u nas na forum, to odpowiadający dostaje 20 centów. Moze zrobilibyśmy tak, że ktoś zadaje pytanie na HK, daje linka na forum (tak jak było ze swarmami) i jak ktoś wie to daje odpowiedź rówież na HK, wtedy pytający (jesli dowie się czego chciał) to klika mu te "pomógł". Pytania możnabyłoby zadawać po polsku, forumowiczowie wiedzieliby o co chodzi, a inni użytkownicy HK nie odpowiedzą. Tak samo ludzie zadają pytania po niemiecju, hiszpańsku, to czemu nie po polsku. Na serwerze forum mniej więcej miejsca będzie, i przy zakupach zawsze to jakaś zniżka :wink: Jesteście za czymś takim?
StoQ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ciekawy pomysl Ja mam taki problem. Chcialbym doladowac sobie kilka punktow do konta HK ale wyskakuje mi ze jakis limit czy cos? Niedawno chyba w sobote albo w niedziele przelalem tam kilka punktów. Może to jest powód? Nie można tak często czy co? Ma ktoś podobny problem? Uploaded with ImageShack.us o co moze chodzic? ma ktos podobny problem?
lordg90 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Pisałem dzisiaj rano w tej sprawie do supportu. Powiedzieli, że punkty bonusowe można kupić tylko raz. Dostałem też ciekawą radę - zamawiać to, co jest na backorderze i od razu po zapłaceniu rezygnować z zamówienia. Tak, taką radę dostałem od osoby, z którą rozmawiałem na live support.
StoQ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ehh masakra. a rezygnować z zamówienia jak można? będzie jakiś guzik? Kasę za wysyłkę też zwracają? Czy tylko za zamówione przedmioty?
StoQ Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Czy potrafi mi ktoś odpowiedzieć czy tak jak napisał lordg90. Jak zamówię coś na backorderze i od razu pozamówieniu zrezygnuję z niego to całą kasę zamieniają mi na punkty czy jak? Jak najszybciej zrezygnować z zamówienia rozumiem że całego!? Pisać do nich maila? czy co live supportu? Czy jak to zrobić. Proszę pomóżcie!
StoQ Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 sorka. Wysłało się dwa razy. forum się przycięło!
Piotrek_G Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Może wisieć tak i z tydzień. Trochę cierpliwości, oni nie pracują 24h/dobę, więc przy setkach zamówień dziennie musi to trochę potrwać. Drugi tydzień poczekasz zapewne zanim przesyłka wyjedzie z HK od momentu zmiany statusu na wysłane.
StoQ Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 właśnie znalazłem wpis u nich na stronce :/ Warehouse delay notice We appologise for the delay in dispatch of orders from the International warehouse. We expect to be back to 24-48hr processing within this month. więc starają się ale może wrócą z wysyłką 24h teraz tylko jak ustawić to usuwanie zamówienia i czy zwrócą mi kasę za przesyłkę bo chciałbym złożyć kolejne zamówienie!
StoQ Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 oo dziękuję bardzo mocno o to mi właśnie chodziło Pozdrawiam zaraz złoże kontrolne zamówienie i zobaczymy czy działa tak jak piszesz
mi96 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam. Dostałem dzisiaj list z urzędu celnego w Zabrzu Nie wiem co mam teraz zrobić. Na odwrocie jest jakaś ramka do wypełnienia. Co mam tam dokładnie wpisać? Nr poz ks mag:?, została mi przekazana nieodpłatnie od:?, wartość rzeczy w przesyłce wynosi (wymienić rodzaj towaru i ogólną wartość):?, a resztę to wiem. Pisze tam też coś o przesłaniu wydruku z paypal i faktury. Z fakturą mam problem. Gdy chcę ją wydrukować prosto ze sklepu, są na niej jakieś zaniżone wartości. A na e-mail przyszły mi poprawne ceny ale nie w formie faktury. Co mam zrobić, gdzie to wysłać. Jestem całkowicie zielony w tych sprawach, ponieważ to moja pierwsza paczka.
Major Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 masz im wyslac pismo ze skanami tego co jest w paczce - czyli pozycja 1 - po angilesku i po polsku , no i dokument ktory mowi ze to jest warte tyle i tyle i w sumie zaplaciles tyle. HK zaniza ceny jak sobie tak wybierzesz, pewnie dałes 30% i oni teraz to policzyli tak jak chciales. Lepiej zrob tak by była zgodnosc tego
mi96 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Mozesz mi napisac wszystko po kolei co i jak? W ogule nie ogarniam tego. Najlepiej by bylo jak bys napisal mi to od punktow: co im wyslac, skad to wziac, i czy wypelniac ta kartke od nich. Przepraszam za brak polskich znakow.
lordg90 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Zaloguj się na hobbyking, kliknij na odpowiednie zamówienie i wydrukuj stronę. Masz tam podane co zamówiłeś, ile i ile to wszystko kosztowało. Do tego wydruk z Paypala.
lordg90 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Mylisz się, albo źle mnie zrozumiałeś. Tam masz napisane, ile wszystko razem kosztowało, ale to w zupełności wystarczy.
Przemo_w1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Wejdz w zamówienie. W linii satus jest odnośnik do - Customs Inv. Tam są wszystkie potrzebne informacje do UC.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.