M-712 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam!! Buduję Łosia i niedługo chciałbym nim polatać, ale potrzebuję pkietu. Chciałbym aby to było coś pożądnego. Od razu uprzedzę że jestem początkującym modelarzem RC, więc proszę o wyrozumiałość. Waga modelu to około 1600 gram i miałby mieć dwa silniki elektryczne ale nie wiem jaki pakiet dobrać!! Z gory dziękuję!! Dziękuję M-712 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzradek Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Biorąc pod uwagę spodziewną wagę, oraz rodzaj modelu, Myślę, że wstawisz tam dwa silniki po ok 200W każdy. Zakładam, że pakiet będzie 3-celowy, bo jest chyba najbardziej uniwersalny do takich mocy. Dwa takie silniki będą ciągnąć max 40A (wyjdzie pewnie mniej, ale zakładam z zapasem) Czas lotu powinien wynosić przynajmniej 10 minut przy użyciu mniej niż połowy gazu, czyli przy jakiś 18-20A Z tego mi wychodzi że minimum to 3S 2200mAh 25C a maksymalnie 3S 4000mAh (na takim to będziesz latał ze 20minut) Z tego wybierz taki, który: zmieści się w modelu zmieści się w założonej wadze modelu lepiej wyważy model przyda się do innych konstrukcji Mam nadzieję że o to chodziło w pytaniu. Konkretnej marki nie poradzę, bo wyjdzie dyskusja na parę stron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-712 Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Tak właśnie o to mi chodziło!! Jeszcze jedno pytanie czy mogę założyć dwa pakiety np. po 2200 mAh Bo ja mam mieć to wszystko zamontowane w skrzydłach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...