Skocz do zawartości

Silnik i regulator.Czy to prawidłowe działanie?


Krzycho

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym ,żebyście podpowiedzieli czy to jest prawidłowe działanie tych urządzeń

http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=3848&manufacturers_id=121

http://ksysiek777.wrzuta.pl/audio/9WxUPNSN8ey/pulso_40a

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=2937&manufacturers_id=135

http://ksysiek777.wrzuta.pl/film/9pk2Cl0r28u/ray_c3530_14

Czy ten silnik ma prawidłową prędkość obrotów bo w helikopterze mam dużo większe

Chcę zaznaczyć,że to mój pierwszy kontakt z samolotem dlatego nie śmiejcie się :wink:

Opublikowano

co do rega pulso (mam model 22A, ale instrukcja jest chyba taka sama w Twoim (DL40A++ też jest tu wymieniony)

 

po włączeniu zasilania, drążek gazu na minimum.

 

- pojedynczy beep - hamulec włączony, podwójny beep - hamulec wył.

- przerwa 5 sekund

- 5 beepów - low timing mode, 5 podwójnych beepów - high timing mode (to ustawienie jest dla silników posiadających więcej niż 6 biegunów)

 

 

czyli u Ciebie włączony jest hamulec i low timing mode

Opublikowano

Więc jeśli posiadam parkmastera 3D ze śmigłem 9x7.4 APC to czy powinienem

-Ten hamulec w reglu wyłączyć

-Czy przestawienie na opcję high timing mode poprawi moc silnika bo na moim pierwszym locie brakuje mu mocy ,a drążek prawie na maxa przy starcie i nie ma mowy o ciągu w pionie tym modelem bo nie ma siły. Latam na pakietach 25C 1500mah,co do środka ciężkości to pakiet mam max na przodzie i tak go lekko przeważa do tyłu

Opublikowano

no właśnie ten model cały czas jakoś zadarty jest do góry, za mało się znam jeszcze na samolotach, jeśli ustawienie Timing Mode na High nie pomoże, trzeba poszukać tu :)

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=8518

 

hamulec według mnie nie jest tu potrzebny (to dla modeli hamujących silnikiem - samochody)

można spróbować ustawić high timing mode (to ustawienie fabryczne).

 

ustawienie Timing Mode

1. włącz nadajnik i ustaw pełen gaz

2. podłącz zasilanie do ESC (podłącz zasilanie do odbiornika)

3. poczekaj 5 sekund, usłyszysz 4 beepy (. . - . )

4. poczekaj 5 sekund, usłyszysz 5 pojedyńczych beep lub 5 podwójnych beep

5. szybko zamknij przepustnicę (odejmij szybko cały gaz - do zera)

6. ustawienia Timing Mode zostały zmienione (w instrukcji było 'now the brake setting is saved' - ale podejrzewam że to błąd, ta procedura dotyczy ustawiania Timing Mode - do zweryfikowania)

7. usłyszysz 1 beep - hamulec włączony lub 2 beepy - hamulec wyłączony

a potem 5 podwójnych beep - Timing High lub 5 pojedynczych - Timing Low,

ESC jest gotowy do działania/lotu.

 

ustawienie hamulca

1. włącz nadajnik i ustaw pełen gaz

2. podłącz zasilanie do ESC (podłącz zasilanie do odbiornika)

3. poczekaj 5 sekund, usłyszysz 4 beepy (. . - . )

4. szybko zamknij przepustnicę (odejmij szybko cały gaz - do zera)

5. po zamknięciu przepustnicy usłyszysz 1 beep - hamulec włączony lub 2 beepy - hamulec wyłączony

6. ustawienia hamulca zostały zmienione

7. usłyszysz 5 podwójnych beep - Timing High lub 5 pojedynczych - Timing Low,

ESC jest gotowy do działania/lotu.

 

jeśli chcesz zmienić ustawienia ponownie - odłącz zasilanie i postępuj od początku.

 

 

przepisałem tekst z instrukcji, sam tego nie testowałem, więc nie wiem czy jest w pełni poprawnie.

Opublikowano

-Ten hamulec w reglu wyłączyć

Tak.

 

hamulec według mnie nie jest tu potrzebny (to dla modeli hamujących silnikiem - samochody)

Hehe, no właśnie pozory mylą. Przy wyłączonym hamulcu... model hamuje. Zatrzymane śmigło stawia dużo mniejszy opór.

Patryk Sokol, widzisz? Tym razem pomroczność jasna łaskawie mnie ominęła :P

 

Czy przestawienie na opcję high timing mode poprawi moc silnika

Tak. Outrunnery ustawia się na High.
Opublikowano

Więc dziś przeprogramowałem regulator tak jak zaleciliście hamulec wyłączony i Timing High .Prędkość silnika testując w domu jest taka sama.Może ustawienia aparatury coś nie tak mam MX12

ustawienia to

SWITCH SEL

D/R indiwid

GEAR inhibit

FLAP flap lur

 

 

TRAVEL ADJ wszystko na 100%

 

 

ELE -> F MX ON

E-DN 0%

E-UP 0%

SW always on

 

 

AIL->RUD mix on

VAL 0%

SW always on

 

 

THRO CUT -104

 

 

differential flaperon 0% norm

 

 

MX1 THRO->THRO on offset 0

 

1. % 0%

 

 

sw always on

MX2 MX3 MX4 podobnie

FAIL SAFE

TH --I-------

--

EL, GE,AI,RU,FL wszystko ma HLD

SUB TRIM na 0

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.