Krzycho Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam Chciałbym ,żebyście podpowiedzieli czy to jest prawidłowe działanie tych urządzeń http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=3848&manufacturers_id=121 http://ksysiek777.wrzuta.pl/audio/9WxUPNSN8ey/pulso_40a http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=2937&manufacturers_id=135 http://ksysiek777.wrzuta.pl/film/9pk2Cl0r28u/ray_c3530_14 Czy ten silnik ma prawidłową prędkość obrotów bo w helikopterze mam dużo większe Chcę zaznaczyć,że to mój pierwszy kontakt z samolotem dlatego nie śmiejcie się :wink:
razor Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 co do rega pulso (mam model 22A, ale instrukcja jest chyba taka sama w Twoim (DL40A++ też jest tu wymieniony) po włączeniu zasilania, drążek gazu na minimum. - pojedynczy beep - hamulec włączony, podwójny beep - hamulec wył. - przerwa 5 sekund - 5 beepów - low timing mode, 5 podwójnych beepów - high timing mode (to ustawienie jest dla silników posiadających więcej niż 6 biegunów) czyli u Ciebie włączony jest hamulec i low timing mode
Krzycho Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 Więc jeśli posiadam parkmastera 3D ze śmigłem 9x7.4 APC to czy powinienem -Ten hamulec w reglu wyłączyć -Czy przestawienie na opcję high timing mode poprawi moc silnika bo na moim pierwszym locie brakuje mu mocy ,a drążek prawie na maxa przy starcie i nie ma mowy o ciągu w pionie tym modelem bo nie ma siły. Latam na pakietach 25C 1500mah,co do środka ciężkości to pakiet mam max na przodzie i tak go lekko przeważa do tyłu
razor Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 no właśnie ten model cały czas jakoś zadarty jest do góry, za mało się znam jeszcze na samolotach, jeśli ustawienie Timing Mode na High nie pomoże, trzeba poszukać tu http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=8518 hamulec według mnie nie jest tu potrzebny (to dla modeli hamujących silnikiem - samochody) można spróbować ustawić high timing mode (to ustawienie fabryczne). ustawienie Timing Mode 1. włącz nadajnik i ustaw pełen gaz 2. podłącz zasilanie do ESC (podłącz zasilanie do odbiornika) 3. poczekaj 5 sekund, usłyszysz 4 beepy (. . - . ) 4. poczekaj 5 sekund, usłyszysz 5 pojedyńczych beep lub 5 podwójnych beep 5. szybko zamknij przepustnicę (odejmij szybko cały gaz - do zera) 6. ustawienia Timing Mode zostały zmienione (w instrukcji było 'now the brake setting is saved' - ale podejrzewam że to błąd, ta procedura dotyczy ustawiania Timing Mode - do zweryfikowania) 7. usłyszysz 1 beep - hamulec włączony lub 2 beepy - hamulec wyłączony a potem 5 podwójnych beep - Timing High lub 5 pojedynczych - Timing Low, ESC jest gotowy do działania/lotu. ustawienie hamulca 1. włącz nadajnik i ustaw pełen gaz 2. podłącz zasilanie do ESC (podłącz zasilanie do odbiornika) 3. poczekaj 5 sekund, usłyszysz 4 beepy (. . - . ) 4. szybko zamknij przepustnicę (odejmij szybko cały gaz - do zera) 5. po zamknięciu przepustnicy usłyszysz 1 beep - hamulec włączony lub 2 beepy - hamulec wyłączony 6. ustawienia hamulca zostały zmienione 7. usłyszysz 5 podwójnych beep - Timing High lub 5 pojedynczych - Timing Low, ESC jest gotowy do działania/lotu. jeśli chcesz zmienić ustawienia ponownie - odłącz zasilanie i postępuj od początku. przepisałem tekst z instrukcji, sam tego nie testowałem, więc nie wiem czy jest w pełni poprawnie.
Ładziak Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 -Ten hamulec w reglu wyłączyćTak. hamulec według mnie nie jest tu potrzebny (to dla modeli hamujących silnikiem - samochody)Hehe, no właśnie pozory mylą. Przy wyłączonym hamulcu... model hamuje. Zatrzymane śmigło stawia dużo mniejszy opór.Patryk Sokol, widzisz? Tym razem pomroczność jasna łaskawie mnie ominęła Czy przestawienie na opcję high timing mode poprawi moc silnikaTak. Outrunnery ustawia się na High.
Krzycho Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Więc dziś przeprogramowałem regulator tak jak zaleciliście hamulec wyłączony i Timing High .Prędkość silnika testując w domu jest taka sama.Może ustawienia aparatury coś nie tak mam MX12 ustawienia to SWITCH SEL D/R indiwid GEAR inhibit FLAP flap lur TRAVEL ADJ wszystko na 100% ELE -> F MX ON E-DN 0% E-UP 0% SW always on AIL->RUD mix on VAL 0% SW always on THRO CUT -104 differential flaperon 0% norm MX1 THRO->THRO on offset 0 1. % 0% sw always on MX2 MX3 MX4 podobnie FAIL SAFE TH --I------- -- EL, GE,AI,RU,FL wszystko ma HLD SUB TRIM na 0
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.