robraf Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dziś zapukał do mnie kurier i przyniosł mi to: po otwarciu pudełka ujrzałem: serwa JG-8a - opisze je w innym temacie i tajemnicze pudełko XD a w środku teraz coś o zawartości tajemniczego pudełka tak jak jest napisane na stronce: "* średnica silnika: 28 mm * długość silnika: 23 mm * średnica ośki: 3,17 mm * waga: 35g * liczba zwojów: 25 * moc max: do 160W * obroty na Volt (KV): 1400 obr/V * zasilanie: 2-3 ogniwa Li-xx, 6-12 Nixx * zalecane śmigła: od 7,5x3,5 do 9x5 * obiążenie max: 15A/60s * zalecany regulator: 15A * zastosowanie: trenery 800g, akrobatki do 500g, akrobatki 3D do 380g " wagi dokladnej jeszcze niesprawdzalem , prawdopodobnie jutro będe ją miał silniczek posiada krzyzak mocowany na 4 śruby , jest możliwość mocowania za wręgą jak i przed wręgą ... z jednej strony wystaje ośka na propsaver lub zaciskową piastę a drugiej strony silnika jest przykręcana na 4 imbusowe śruby tzw. piasta stała o trzpieniu o średnicy 5mm i zakończona stylowym kołpaczkiem anodowanym na niebiesko pod kolorek silnika (czego brakowało mi właśnie w innych silnikach gdzie dawali piaste stałą, np turnigy). Ogólna długość silnika razem z drugą ośką po założeniu śmigła to 73mm a bez ośki 62mm Najpierw uruchomiłem silnik na pakiecie 2s 610mah 20c by zobaczyc jak kręci bez obciązenia Regulator jaki zastosowalem to 30A tower pro, gdyż tylko tam mam goldy, jakie były przylutowane już do silnika Do pierwszego testu zastosowalem śmigło 9x5 gws Pomarańczowy podłączyłem wszystko, dokręciłem śmigło , uruchomiłem silnik na pakiecie 2s na wszelki wypadek zeby sie nie spalil (silniczek jest średniej wielkości w stosuku do śmigła) i trzymając silnik za krzyzaka w kombinerkach uruchomiłem go. Ciąg na tym śmigle i pakiecie niezły na moje to taki trenerek 700g polecialby na tym zestawie po 2 minutach testow silnik nawet nie ciepły regulator to samo . Przyszła kolej na pakiet 3s - flightmax 1300 20c Ku mojemu zdziwieniu ciąg był tak duzy ze silnik prawie mi sie wyrwał z kombinerek. w pokoju wszystko latało. Przypuszczam ze model trenera o wadze okolo 1000g poleciałby bez problemu znów po 2 minutach testow silnik wogole sie nie zagrzał i regulator tak samo . Zobaczymy jak to wyjdzie w liczbach jak dostane od Skidana przyrządy pomiarowe (mierniki i waga). Ogólnie silnik jest masywny , wszystko dokladnie spasowane, żadnych wyczuwalnych luzów Podobny jest troche do silników Turnigy np. http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4915&Product_Name=TURNIGY__28-22_1400kv_Outrunner_%28Eq:_2204%29 lub axi Według producenta osiągalna moc to 160W a w przypadku tego turigy to 70W u Mnie ten silniczek będzie latał w wiekszości modeli :devil: :devil: :jupi: :jupi: napewno zobacze jak da sobie rade w esa p-40, jakims trenerku i jesli ciąg okaze sie zadowalający to w jakimś akrobacie 3d Moim skromnym zdaniem Mimo swoich małych gabarytów drzemie w nim duży potencjał. zwymiarowane jest prawie wszystko: oto jak sie prezentuje złożony ze śmigłem 9x5 :devil: p.s. Wszystko testowane na aparaturze mx-12 z odbiornikiem r700
robraf Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 smierzylem prady i na smigle 9x5 zasilanie caly czas 3s mial wcial okolo 17A i sie bardzo zagrzał... smiglo 8x6 apc-e prad 14A i tez bardzo goracy smiglo 6x4 prad 7A i silnik ledwo letni
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.