gruchu124 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam. Jestem Grzesiek, zajmuję się modelarstwem od 3 lat. Pozdrawiam wszystkich pilotów RC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Inferno i Gość to też Ty ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruchu124 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Gość?? nie znam, prawda inferno to ja ale postanowiłem się zmienić na lepsze i na nowo zarejestrować :roll: Edit: Czy to źle ?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witamy już chyba po raz trzeci.Zaraz Twoje konto zostanie zablokowane taj jak i to Twoje http://pfmrc.eu/profile.php?mode=viewprofile&u=6092 .Powiedz tylko dlaczego ponownie się zarejestrowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruchu124 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 napisałem wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Masz 4pkt, za powielanie kont.Jeden wyskok i będzie zakaz pisania.Jak będzie dobrze to punkty zostaną zdjęte. PS: Przeczytaj regulamin a w szczególności Par. I pkt 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruchu124 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 aha ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...