Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Witam Wszystkich Fanatyków tego pięknego sportu/Hobby ! Nazywam się Damian mieszkam w piotrowicach interesuje się tym od około roku jestem początkującym modelarzem więc mam nadzieję że tutaj się podciągne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=259042#259042 Jeden wykrzyknik interpunkcji nie czyni - prosimy o lekką poprawę w tej "dziedzinie" - please ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Przepraszam ale mam angielska klawiaturę ;/ poprawiłem ale z klawiatury ekranowej już niedługo będę miał nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Przepraszam ale mam angielska klawiaturę ;/ poprawiłem ale z klawiatury ekranowej już niedługo będę miał nowa To w Anglii nie używają kropek i przecinków :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 chodziło mi o ą ę itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 poczytaj: http://www.ruczjak.webpark.pl/zasinterpunkcji.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Znam zasady interpunkcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...