karolciu Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam. Powiedz coś o sobie. I ew. daj jakiś avatar + skąd jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolciu Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 jestem z okolic sieradza, nie mam zadnego doświadczenia, utworzyłem tutaj konto z ciekawosci, ale i tez dlatego że chciałem zapytać bo macie większe doświadczenia z klejem. Jak maskujecie miejca sklejenia plastików? Uszkodziłem obudowę mojego lapka i po sklejeniu został mi ślad, pewnie podczas różnych wypadków swoich modeli macie z czymś takim doczynienia. Mam nadzieję że nie zostane skrytykowany i wyrzucony z forum z hukiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Odwiedź www.modelarstwo.org.pl . Tam jest też forum modeli plastikowych i w dziale warsztat znajdziesz zapewne jakieś wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuba.K Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Możesz zadać to pytanie w Hyde Park'u. Zobaczymy od moderatorów czy "wylecisz z hukiem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Wypełnij prawidłowo pole "skąd " i raczej problemów nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...