Kuba12 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam wszystkich W związku z zakupionym silnikiem powoli przymierzam się do pierwszego lotu. Ale to potem. Teraz parę pytań : 1.Jakie paliwko będzie dobre do silniczka asp 15a?? 2.Jakiej długości maja być linki http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=288_289&products_id=7198 - narazie tylko to znalazłem 3. Jakie śmigło będzie dobre aby model nie latał za szybko ( model 1000mm 600g) silnik w.w śmigiełko jakie ma to 7-4. :twisted: 4. Jakieś rady co do postawy mogą się przydać. ;D POZDRO
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 1. Paliwo z maksymalnie 20% nitrometanu 2. Linki zależą od wielkości modelu oraz Ciebie. 3.Śmigło 7x4 będzie dobre, najwyzej wyregulujesz wykłonem silnika.
Kuba12 Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 Co do silnika jest na dotarciu, paliwko o którym myślałem to http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9125 . Jestem początkujący i raczej sam nie wybiore odpowiednich linek do nauki (krótkie czy długie?)
meloow Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 poproś kolegę z tego forum Paweł Praus on napewno Ci pomoże.
Koper20 Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Ja latam na uwięzi od dobrych kilku lat , wiele zawodów już przeżyłem i mogę koledze podpowiedzieć tyle,że paliwo wystarczy ci z 10% nitro linki do modelu na 2,5ccm to około 13-15m, więcej nie warto bo model nie będzie miał siły i będzie latał za wolno co do śmigła to najlepsze jest 8/6 przy tej pojemności dobry ciąg i nie za wysokie obroty Ja za młodzika latałem na takich parametrach modelem 2,5ccm!!