adrian44 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 dzieki za fotkę. Teraz juz wiem na 100% że mam wykrzywiony ten sworzen... Tyle ze nie moge odkrecic. A u nas najblizszy sklep modelarski 70km. Sprobuje kogos znalezc kto ma dobre imbulsy. Ta oska wykrzywila sie za pewne gdy przydzwonilem w przeszkode łopata. Dzieki bradzo. Wymienie ja dopiero gdy dojdzie nowa zeby bylo mniej problemy. by najmniej postaram sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engels78 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 A proszę Ja mam teraz 3 ośki Z czego dwie wyprostowane w profesjonalnym (wojskowym) zakładzie... Mam na zapas, jakby kiedyś nie mieli od ręki w hurtowni... Teraz ja czekam na belkę ogonową (ogon), idzie mi z Hong-Kongu Ostatnio jak kupowałem (przez E-Baya) kabelek do podłączenia aparatury z kompem (symulatorem) to szło chyba tylko z tydzień a miałem nawet z kosztami przesyłki (!) o połowę (!) taniej niż gdziekolwiek w Polsce znalazłem! A teraz ten ogon to miałem wysyłkę gratis! Jak coś polecam ebay'a i części od sprzedawców z Hong-Kongu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ja teraz zamowilem jeden wspornik do ogona , za 14zl z przesylka i dostalem 2 gratis . Belkę ogonowa tez by mi sie przydala bo juz prostowalem 2 razy, wiec predzej czy pozniej tez. Na razie mam lopaty xtreme zlozone, bo drewniane za predko rozwalam. -Co ogolnie myslisz o cp3? Dlugo go masz? Ja mam podwozie treningowe z rcmaxu i ciezko mi sie z nim startuje.. Jakby bylo za ciezkie , albo nie wiem, koloru niebieskiego. Ciągle męcze się z odkręceniem tego ciulsta. A tą oskę gdzie kupujesz? Bo to jest pewnie to http://www.nitrotek.pl/czesci-i-akcesoria/czesci-do-helikopterow/czesci-6ch/esky-hb-cp3/002380.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engels78 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ci powiem tak... Ja mam treningowe plastikowe łopaty ale jednak drewniane są o tyle lepsze że one idą dosłownie w drzazgi a reszta zostaje ok A przy tych plastikach to idzie wszystko inne w drzazgi a łopaty zostają Zwykle jednak prościej i taniej nowe łopaty kupić niż "resztę" CP3 mam niecały rok i... Myślę o CopterX 450 http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=9569 albo http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=9575 Bo jednak CP3 jest trudny do opanowania... Ponoć to jest problem wszystkich które nie mają sprzężonego tylnego wirnika z głównym tylko masz osobny silnik... A podwozie treningowe mam z pomarańczowymi kuleczkami, zobacz filmik z początków teraz już lepiej latam (po paaaaaru godzinach na symku [gorąco polecam!] i paaaru ładowaniach w realu ), muszę nowy nagrać filmik A ośkę akurat kupowałem u siebie w Wa-wie w sklepie z modelami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eptita Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ci powiem tak... Ja mam treningowe plastikowe łopaty ale jednak drewniane są o tyle lepsze że one idą dosłownie w drzazgi a reszta zostaje ok A przy tych plastikach to idzie wszystko inne w drzazgi a łopaty zostają Zwykle jednak prościej i taniej nowe łopaty kupić niż "resztę" mamy inne śmigłowce, ale podobne spostrzeżenia. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Engels czy ten pret poprzeczny http://www.gimmik.pl/pret-poprzeczny-glowicy-002380-p-3647.html Gdy kupowałeś dołączają te srubki na imbuls? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Lepiej używać terminu WAŁ POPRZECZNY albo SZPINDEL, niż pręt poprzeczny, ponieważ pręt bardziej odnosi się do prętu flybara, a to duuuża różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engels78 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Lepiej używać terminu WAŁ POPRZECZNY albo SZPINDEL, niż pręt poprzeczny, ponieważ pręt bardziej odnosi się do prętu flybara, a to duuuża różnica Niby masz rację ale w sklepie tak to nazwali "Pręt poprzeczny głowicy - 002380" Widać jakiś dziwny typ tłumaczył, bo z tego co wiem to pręt nie ma gwintu wewnętrznego Może być nagwintowany od zewnątrz... A co do pytania o śrubki, to chyba były, bo jakoś ich więcej mam, czyli pewnie tak Jak co to sobie możesz osobno te śrubki skombinować... A jak co to skasuj tylko jedną! To wystarczy żeby to cholerstwo wyciągnąć, a jak wyciągniesz to już masz większe pole manewru do wykręcenia drugiej A w razie czego to chyba któraś śrubka z ogona (ta co plastik z tyłu trzyma, albo któraś w tych okolicach ), jest chyba identyczna... To jak co możesz jej użyć a na ogon byle jaką małą śrubkę wkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.