Skocz do zawartości

http://www.rcskorpion.pl/


From_heaven

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, dostałem bana, i to nie byle gdzie, bo w sklepie modelarskim. Ale po kolei.

Zamawiałem jakiś czas temu części do rexa. Przy każdej z nich była zielona lampka, więc kupuję w najlepsze. Otrzymałem ładne potwierdzenie na maila, a ponieważ zamówienie złożyłem dosyć wcześnie, to przyzwyczajony doświadczeniami choćby z Modelemax, następnego dnia niecierpliwie czekam na kuriera. Cisza, kolejnego dnia to samo. Wchodzę więc na swoje konto w sklepie i widzę, że moich części jednak nie ma na stanie. Czym prędzej więc anuluję zakupy mailem i zamawiam części gdzie indziej.

Po jakimś tygodniu otrzymuję maila z RC Skorpion: "zmienił się status Twojego zamówienia: backorder". Ponieważ maila z rezygnacją wcześniej wysłałem, uważam dalszą reakcję za zbyteczną.

Za kolejny tydzień dzwoni do mnie pan ze sklepu i mówi, że części właśnie przyszły i pyta czy na pewno ich nie chcę. Potwierdzam, że nie. Na co pan oznajmia, że już wcześniej też zamawiałem części, z których zrezygnowałem (sytuacja była taka sama, zielone światełko, a po zamówieniu okazało się, że towaru jednak nie ma) i że oni znowu są zamówili niepotrzebne części, bo teraz będą je mieć na stanie, a ja ich nie kupię. Tego samego dnia otrzymałem maila: "zmienił się status Twojego zamówienia: anulowane, konto zostało zablokowane".

 

Bardzo dziwi, a nawet śmieszy mnie sklep internetowy, który po pierwsze nie potrafi zarządzać informacjami na temat stanów magazynowych, po drugie próbuje mi wmawiać, że to ja się pomyliłem (rzekomo lampka była czerwona), po trzecie robi aferę z powodu części za 19 zł i wreszcie po czwarte MA PROBLEM Z TYM, ŻE COŚ MA NA STANIE, jak każdy szanujący się sklep mieć powinien. Na szczęście konkurencja jest spora, a panom z RC Skorpion serdecznie dziękuję za współpracę, czego i Wam życzę.

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Kolega mi kiedyś opowiadał o tym właśnie sklepie i o podobnej sytuacji ze stanami magazynowymi. Co prawda on rozwiązywał to w ten sposób, że przed złożeniem zamówienia najpierw dzwonił i upewniał się czy wszystkie pozycje mają w magazynie, a dopiero po tym składał zamówienie drogą mailową. Nie mniej jednak uważam powyższą sytuację za kuriozalną, bo po co te "lampeczki" o dostępności towaru, skoro ma się to nijak do rzeczywistego stanu. Mam nadzieję, że nie będę "zmuszony" do zakupów w tym sklepie, bo takie procedury przypominają mi bardziej nasz słynny serwis aukcyjny ;) niż poważny sklep internetowy.

Opublikowano

Czasem ciężko monitorować stan wszystkich produktów zwłaszcza w takim dużym sklepie jakim jest RCskorpion i gdzie ludzie kupują również "stacjonarnie". Pewnie stąd wynika to nieporozumienie. Niestety postawa RCskorpion tutaj troszkę zawodzi. Patrząc obiektywnie również należy wspomnieć że jeśli kupującemu zależało na szybkim zakupie powinien spytać drogą mailową/telefoniczną o dostępność. Takie sytuacje zdarzają się nie tylko w RCskorpion więc warto zadzwonić/napisać.

Opublikowano

Czasem ciężko monitorować stan wszystkich produktów zwłaszcza w takim dużym sklepie jakim jest RCskorpion i gdzie ludzie kupują również "stacjonarnie".

Przy całej sympatii dla Piotra z Lublina, ale u nas (okolice Warszawy) ostatnio był XXI w. W Lublinie chyba też? Komputery, te sprawy. W tej chwili, to wyłącznie kwestia chęci i elementarnych nakładów.

 

Na rcskorpiona nie ma co się obrażać, niektóry asortyment mają w Polsce unikalny.

Opublikowano

Miałem podobny przypadek z servami, z tym że już poczekałem 2 tygodnie na nie bo nigdzie innych akurat takich nie było :) Też jak składałem zamówienie była zielona lampka. Zamówienie uzyskało status że jest w realizacji i na tym nastąpił zawias. Więc pisze do nich czemu się tak dłuży i nie wysyłają tego do mnie. Odpowiedź nadeszła drogą telefoniczną. Zadzwonił pracownik i pouczył mnie żebym na przyszłość zwracał uwagę na stan światełka jak składam zamówienie, bo jak jest czerwone to trzeba poczekać a nie od razu pisać meile o coś co Oni muszą sprowadzić. Sprawę przemilczałem grzecznie bo mi zależało na servach. Najwidoczniej mają coś pochrzanione w systemie i kropka 8)

Poza tym przypadkiem, nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Obsługa techniczna jest miła i kompetentna.

 

Edit:

jak zwykle kojot ma dozgonną rację :faja:

Opublikowano

Patrząc obiektywnie również należy wspomnieć że jeśli kupującemu zależało na szybkim zakupie powinien spytać drogą mailową/telefoniczną o dostępność.

Po to jest chyba znaczek dostępne/niedostępne żeby takich cudów nie robić. W konkurencyjnych sklepach nigdy nie miałem takiego problemu, a tutaj aż dwukrotnie.

Opublikowano

ja mam podobnie w : http://modele.sklep.pl/ . wiedzialem jednak ze towar "chwilowo niedostepny" czekalem miesiac. dzis napisalem czy maja zamiar udostepnic ten towar bo szukam innego dostawcy.

modelarstwo to cierpliwosc. chyba wystarczylo zadzwonic(napisac) i sie spytac a nie rezygnowac z towaru.

ktos tam jednak siedzi i zamawia w sklepie towar, pakuje a tu nagle rezygnacja,

 

sprzedaje i kupuje na allegro. tez bym sie zdenerwowal pakujac paczke i sie dowiedzial, sorry rezygnuje bo 2 dni to za dlugo. wypadalo chyba napisac, kiedy bedzie dostepny towar, przeprosic ale data mi np nie odpowiada.

 

co do sklepu omawianego, zrobilem zakupy, jednak bylem w szpitalu. przeprosilem za zwloke z powodu pobytu w szpitalu i zrozumieli. po twojemu to tez powinienem bana dostac bo co to kogo interesuje, ze chory bylem.

Opublikowano

"przyzwyczajony doświadczeniami choćby z Modelemax, następnego dnia niecierpliwie czekam na kuriera. Cisza, kolejnego dnia to samo."

 

ja nie czekam na paczke niecierpliwie, ciesze sie jak dojdzie. juz nie mowiac ile sie czeka na paczke/dostawe z Hobby King

 

jak mam problem to dzwonie, jak w sklepie maja to oni dzwonia. czasem powiem przepraszam ale nie moge tyle czekac.ja dostaje rabaty, reklamacje mam bezproblemowe. jak wczesniej napisalem nie jestem idealny i sie nie czepiam.postaw sie na miejscu czlowieka w sklepie.

 

ja dostaje rabaty a Ty bana w sklepie. tylko dlatego, ze dzwonie, pytam i sie nie czepiam

Gość slawekmod
Opublikowano

"przyzwyczajony doświadczeniami choćby z Modelemax, następnego dnia niecierpliwie czekam na kuriera. Cisza, kolejnego dnia to samo."

 

ja nie czekam na paczke niecierpliwie, ciesze sie jak dojdzie. juz nie mowiac ile sie czeka na paczke/dostawe z Hobby King

 

jak mam problem to dzwonie, jak w sklepie maja to oni dzwonia. czasem powiem przepraszam ale nie moge tyle czekac.ja dostaje rabaty, reklamacje mam bezproblemowe. jak wczesniej napisalem nie jestem idealny i sie nie czepiam.postaw sie na miejscu czlowieka w sklepie.

 

ja dostaje rabaty a Ty bana w sklepie. tylko dlatego, ze dzwonie, pytam i sie nie czepiam

Chyba jednak nie zrozumiałeś kolegi. Jeżeli sklep ma na stronie internetowej zieloną lampkę a towaru nie ma na stanie to ktoś kto obsługuje to konkretne zamówienie powinien niezwłocznie skontaktować się z kupującym powiadamiając o braku towaru. Kolega wysłał mail iż rezygnuje i to powinien być koniec sprawy. Sklep blokując konto przesadził zdecydowanie.

W rcskorpionie też miałem przygodę jak zamówione śmigła przyszły mi po miesiącu, całe szczęście że pomógł kolega z forum bo pewnie dostałbym je w zimie.

Opublikowano
:D czytalem. staram sie zrozumiec tez sklep, ktory widzi 2 razy zamawianie i 2 razy rezygnacje. kupuje, nie kupuje. to w ciagu 2 dni. czekales miesiac na towar i to jest powod do rezygnacji. sam kiedys dzwonilem i prosilem o dodanie do paczki kilku rzeczy, wystarczy, ze sprzedawca nie poprawil stanu magazynowego ze strony internetowej i kiedys to wyszlo/wyjdzie. skakanie do gardel nie pomaga i jakies powody sa do bana
Opublikowano

Jak dla mnie jeżeli sklep nie potrafi aktualizować stanów na www to niech zamknie sklep internetowy i tyle.

 

i po pierwsze tacy handlarze (rozwijający się bardzo szybko dzięki boomowi) nie inwestują w porządne oprogramowanie które jest połączone z bazą danych sklepu przez co nie mają stanów on-line, a te ich lampki to fikcja. Czasami mają tylko sklep www i kasę fiskalną.

zero ERP czy CRM.

 

ale i po drugie jakby mieli stany on-line nikt by nie kupował bo na 5000 produktów na www, na półce mają może z 1000, a ich polityka działa jest taka że klient zamawia towar, ja go zamawiam u dostawy re-faktura paragon (czysty zysk) + wysyłka i tyle.

Opublikowano

jak tak powycinac wypowiedzi to tu nie ma postu na temat :D

na towar ludzie czekaja i kilka miesiecy a tu 2 dni i dziekuje, ale juz nie chce. w dodatku towar juz byl dostepny po 7 dniach.

sklep faktycznie powinien stan magazynowy poprawic, ale z 2 strony zamawianie i kolejne rezygnacje moga sugerowac, ze ktos nie wie czego chce.

 

ja odebralem z powodu pobytu w szpitalu paczke po 2 miesiacach za 44zl, a tak patrzac jak przyszla z 3 pretami 0.8mm i drobiazgami to mnie zdziwilo ile to zachodu trzeba by to odpowiednio zapakowac. gosc z rcskorpion z 30min musial przy tym siedziec :twisted:

my tu chyba mamy nerwice narodowa. mozna sie dogadac i tyle a nie obrazac sie.

Gość Anonymous
Opublikowano

na towar ludzie czekaja i kilka miesiecy a tu 2 dni i dziekuje, ale juz nie chce. w dodatku towar juz byl dostepny po 7 dniach.

sklep faktycznie powinien stan magazynowy poprawic, ale z 2 strony zamawianie i kolejne rezygnacje moga sugerowac, ze ktos nie wie czego chce.

Jeśli kupujesz za granicą to czekasz, nie ma przeproś, jak chcesz szybko, to EMS - kilka dni i po sprawie.

 

Ale ja doskonale rozumiem From_heavena, a ty nie rozumiesz go wcale. Człowiekowi potrzebna jest na szybko część, zamawia, bo widzi że jest na stanie, a tu się okazuje jednak, że " :ass: panie Ferdku", czekaj. Akurat w rcskorpion nie zamawiałem, ale wiem jak wygląda proces pakowania i wysyłania części w innych sklepach. Na paczkę zawierającą kilka elementów za jakieś 150 złotych, a właściwie na jej wysyłkę czekałem ponad tydzień, bo zamówienia czekają w kolejce na realizację. W tym samym czasie paczka zamówiona w Chinach już do mnie leciała, i przyszła 2 dni po paczkę z polskiego sklepu... Też jestem wkurzony, jak ktoś mnie że tak powiem, zrobi w bambuko w taki sposób, bo zwykle są później "problemy" - większe lub mniejsze, i doskonałym przykładem jest pierwszy post w tym temacie. Większość sklepów leci sobie w kulki, tak jak pisał Meloow.

Opublikowano

...na towar ludzie czekaja i kilka miesiecy a tu 2 dni i dziekuje

Kto chce niech sobie czeka, ale ja chciałbym podobnie jak From_heaven i myślę że większość z nas, aby we wszystkich sklepach modelarskich nasze zamówienia były realizowane tak jak w tych najlepszych! W drugim, góra trzecim dniu po zamówieniu chciałbym mieć zamówiony towar u siebie. Tymczasem istnieje jeszcze wiele sklepów modelarskich które pobierają przy kupnie towaru wartości 15zł opłatę za wysyłkę 20 zł bo ...wysyłają kurierem po tygodniu od zamówienia i wpłacie na ich konto należności.
Gość slawekmod
Opublikowano

Dla mnie sprawa prosta: kolega zamawiał towar który według strony w internecie jest na stanie, przypuśćmy że element jest mi bardzo potrzebny to wybieram opcję : kurier. Chcę szybko bo mi zależy na czasie. I nagle okazuje się że towar jest niedostępny bo nie zaktualizowano strony. Sprzedawca powinien sie skontaktować z kupującym choćby via mail i poinformować że towaru jednak nie ma. Rezygnuję i idę do innego sklepu. Proste jak drut i nie wiem czego można tu nie rozumieć.

alibabebe, wyobraź sobie że za 3 dni masz wyjazd na zawody i łamiesz jakiś element w modelu. Co robisz? Szukasz towaru i zamawiasz ( zielona lampka - jest, więc biorę za pewnik że jest) a że Ci zależy na czasie to dodatkowo dostawa przez kuriera. Dzień przed wyjazdem nadal nie masz elementów a dodatkowo i czasu. Bronisz sklepu? ok , niech i tak będzie , ale nie narzucaj swojego sposobu myślenia innym mającym odmienny pogląd na tą sprawę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.