Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Jestem początkującym modelarzem w razie potrzeby pomóżcie mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Nie wiem dlaczego nie mogę pisać postów itp :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_op Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 A ja wiem dlaczego nie możesz pisac ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Bo nie czytałeś regulaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_op Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 A dlaczego nie czytasz regulaminu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 czytałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Żebyś czytał to byś wiedział, że zostaniesz dodany do grupy uzytkowników 24h od powitania jeśli wszystko będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 a czemu mnie nie mozesz teraz dodac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...