Skocz do zawartości

montaż silnika emaxa


tomi111

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcia mają jakiś błąd... Co do zamontowania silnika najlepiej zdjąć ten "talerzyk" (po bokach ma dwa male imbusiki) odkrecasz je, przymocowywujesz talerzyk robisz wyklon/skłon jak należy ,przykręcasz silnik i WUALA :)

Opublikowano

Nie wiem czemu ,przestły działać linki do fotek ale jeszcze raz je podam,chciałem konkretnie to pokazać na fotce czy silnik troszkę glębiej umieścić żeby była dla niego osłona,może jakiś inny sposób lub patęcik podsuniecie.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Witam, możesz zamocować silnik tak jak jest to zrobione w Wicherku...

 

Dołączona grafika

 

Przed dzióbkiem mniej wiecej odmierzasz gdzie ma być wręga (mierzysz silnikiem) żeby dzwonek z silnika był schowany ,tak aby wał wystawał po za "dzióbek" wycinasz wręge ze sklejki 1.5mm-2.5mm (nie za gruba) przed przyklejeniem wręgi silnika do kadłuba robisz otwory na "talerzyk" przykręcasz go ,robisz wczesniej wykłon i skłon ,wklejasz ową wrege oraz przykręcasz silnik, nie jest to ciężkie:) mam na dzieję ze dobrze wytłumaczyłem

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź. Kurcze wcześniej nie przemyślałem a wkleiłem już podwozie i teraz nie zmieści mi się tak aby dzwonek był schowany.Zrobiłem już go do czoła czyli silnik cały wystaje.I teraz mam pytanko czy ja go nie rozwale skoro nie jest osłonięty.Śmigło zamontuje składane 9x4 nie wiem jak to będzie się sprawowało.Chodzi mi jeszcze to jak ma być skierowany silnik podczas przykręcania na wprost,lekko w górę czy w dół.Jak ty to robisz że foty od razu są widoczne nie trzeba klikać na linka.Ale się rozpisa :roll: łem!!!!

Opublikowano

Silnik może wystawać oczywiście , nie powinnieneś go rozwalić ,jedynie co przy krecie może skrzywić się ośka ,najlepiej jak byś nie montował śmigła składanego,weź najlepiej pomarańczowe śmigiełko GWS 9x4. Jeżeli patrząc od gory (stateczniki przy brzuchu) Silnik ma być skierowany lekko w górę ,oraz w prawo,nie przesadzaj z skłonem i wykłonem. Co do zdjęc wchodzisz na iv.pl ,ładujesz zdjęcie, gdy zdjęcie się zaladuje bierzesz pierwszy link jaki tam jest, wklejasz pomiędzy nimi tutaj link i zdjęcie się wyswietla :)

 

 

Wuala ,pozdrawiam :)

Opublikowano

Stałe śmigło może się szybciej połamać przy niefortunnym lądowaniu a składane będzie złożone. Nie wiem czy dobże rozumuje?????

Opublikowano

Po pierwsze edytuj posty, nie pisz post pod postem, po drugie :) szczerze mówiąc na moje oko będziesz latał na pól mocy silnika tym modelem ,śmigło składane można rownież połamać ,lepiej wsadzic 9x5 GWS'a śmigło i mieć ucieche, powidz mi jeszcze jedno ,co to masz za śmigła ....

Opublikowano

...patrząc od gory (stateczniki przy brzuchu) Silnik ma być skierowany lekko w górę

Możesz wyjaśnić DLACZEGO :?: :?: :evil:

 

tomi111,

 

Nie mogę obejrzeć zdjęć, bo konserwacja systemu na fotosiku, więc nie wiem, jak w Twoim modelu jest zamontowany silnik, ale jeśli tak, jak na załączonej przez Cimka fotce Wicherka, to:

 

Niech Cię ręka Boska broni dawać dodatni skłon silnika :!:

Silnik wychylony w górę może być jedynie, jeśli jest mocowany na wieżyczce, czyli wysoko nad płatem, ew. w jakiejś delcie przy pchającym napędzie.

Wykłon, czyli w bok, zawsze zgodnie z obrotami. Patrząc w kierunku lotu, czyli z tyłu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.