wosiekpl Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam Powracam do tematu tego regulatora bo mam z nim problem. Jest to drugi regulator bowiem pierwszy spalilem wraz z karta. Teraz staram sie byc ostrozniejszy aby nic nie uszkodzic. Problem jaki mam to taki ze nie mam odpowiedniej regulacji obrotow . Kiedy przesuwam manetke gazu od zera do pelnej mocy praktycznie 100 % obrotow mam od samego poczatku zakresu. Innaczej mowiac jesli drazek przesuwa sie 5 cm od 0 do 100% to juz od 10 do 100 % mam praktycznie pelna moc. Kiedys znalzlem w internecie opis programowania regulatorow ze najpierw wlacza sie nadajnik , ustawia drazek w polowie badz na cala moc , pozniej wlacza sie odbiornik , czeka na odpowiednie sygnaly i nastepnie przesuwa manetke gazu na zero. Niestety nie znalazlem tego opisu wiec nie wiem czy moge go zastosowac do tego regulatora. Posiadam karte programujaca ale jesli sie nie myle to regulacji obrotow nie mozna nia zaprogramowac. Dlatego tez prosze o pomoc i wyjasnienie w jaki sposob mam zaprogramowac ten regulator. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Wyłącz regulator, przesuń manetkę gazu w maksymalne położenie, włącz regulator i po chwili (chyba po kilku piknięciach) opuść manetkę gazu na minimum. W ten sposób zwykle się programuje zakres gazu w regulatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wosiekpl Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam Probuje ale niezbyt mi to wychodzi. Tak jak radzisz daje gaz na max i wlaczam regulator , czekam na sygnal dzwiekowy . Pozniej daje gaz na zero i czekam na sygnal. Po sygnale przesuwam drazek i praktycznie od samego poczatku mam dalej pelne obroty. Zrobilem druga probe i chyba zaprogramowal sie hamulec . Bede musial zalaczyc karte i go wylaczyc i robic dalsze proby z wymontowanym nadajnikiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi27 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam,ale problem ktory opisujesz nie jest zwiazany z regulatorem,to sa ustawienia w nadajniku na gazie,przyklad w moim MX-12 sa dwie opcje: throtle -100% + 100% oraz funkcja przed lub za nia rowniez throtle stawienie fabryczne jest na "0" dajac potencjometrem w dol lub gore na stepuje przykł. L 20 lub P 20 wtedy ustawiasz wlasnie procent wyprzedzenia gazu lub jego opoznienie przewaznie tak ustawiam aby po 2-3 kreskach na gazie juz wchodzil na obroty a mniejwiecej 3-4 krski od gory wchodzi na full i to Tobie pewnie chodzi. A programowanie regla na stepuje dwojako:niektore po wychyleniu gazu na full i piknieciu trezba dac na polowe i wtedy wchodzimy w ustawienia lub opuszczamy calkowicie na miniumum. I pamietaj ze najpierw wchodzimy w tzw. tabele ustawien regla potem wybieramy dana opcje,po tym ustawinieniu dajemy gaz na min i ustawienie jest zapamietane ale najlepszym sposobem jest odciecie zasilania. Takze pogrzeb w nadajniku:) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wosiekpl Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam Dzieki za odpowiedz i porady. Tak jak piszesz postaram sie ustawic manetke gazu w nadajniku gdyz po wielu probach z regulatorem nie wiele uzyskalem. Rza jakos tak udalo sie zaprogramowac ze silnik ruszal po przesunieciu ok 1 cm ale pozniej cos znowu przestawilem i wszystko sie zmienilo. Tak wiec regulator zaprogramowalem za pomoca karty tj ogolne ustawienia zas sam gaz ustawie w nadajniku. Moj to Futaba T7C 2.4 Ghz i tez ma takie ustawienia jak piszesz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.