Acerek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Jak w temacie :oops: nie które przemienić (kable) a nie chcę niczego spalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Dowolne dwa między regulatorem i silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acerek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 tzn.mogą byc + do - i - do + ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Z silnika wychodzą 3. Najczęściej czarny czerwony i jakiś kolorowy. Kolorowy zostaw w spokoju zamień pozostałe 2. Poza tym nie bój się niczego nie spalisz. Popróbuj masz tylko 9 możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Kolorowy zostaw w spokoju zamień pozostałe 2A dlaczego akurat tak? A jak są wszystkie trzy czarne, to co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Z silnika wychodzą 3. Najczęściej czarny czerwony i jakiś kolorowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertFab Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Ważne, żebyś nie pomylił potencjałów zasilania. Tzn: Przewody przez, które płynie prąd zasilający regulator. ESC przeważnie nie ma zabezpieczenia przed odwrotnym podłączeniem biegunów zasilania. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Reasumując. Przewody od akumulatora nie wolno zamieniać końcówkami. Zamieniasz dwa dowolne przewoby z tych trzech pomiędzy regulatorem, a silnikiem baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.