kubusman Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Witam! Mam problem jaki silnik kupić: szczotkowy czy bez szczotkowy. Chodzi mi o długość żywotu, koszty itd. ogólnie co się bardziej opłaca Bardzo proszę o pomoc
Y/F-22 Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Bez szczotkę..... Po drugie to skąd wiesz że rzeczywiście padł silnik ? Przecież jednocześnie mógł paśc 4w1 lub po prostu coś jej się poprzestawiało, ja czasami tak w swojej mam....
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Przeróbka Lamy na bezszczotkę to dość kosztowna sprawa i wymaga dedykowanego zestawu do konwersji. Ja w swojej Lamie zmieniłem standardowe silniki (grzały się niemiłosiernie) na tuningowe firmy Xtreme. Wyraźnie więcej mocy, wymienne szczotki i mogłem wylatać kilka pakietów bez konieczności schładzania silników pomiędzy lotami. Bezszczotka to oczywiście jeszcze lepsza wydajność ale koszt konwersji mnie powalił. Było to jakiś czas temu i do teraz trochę to się pewnie zmieniło ale ciągle napęd szczotkowy, nawet tuningowy do Lamy wychodzi taniej i wymaga mniejszej ilości przeróbek
Szadzio23 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Co do silników Xtreme to się zgodzę z kolega. Większa moc, Lama będzie bardziej żwawa i polatasz trochę dłużej, tu masz linki: silnik A i silnik B, ale do tego dochodzi koszt nowego pakietu Li-Po
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.