kubusman Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam! Mam problem jaki silnik kupić: szczotkowy czy bez szczotkowy. Chodzi mi o długość żywotu, koszty itd. ogólnie co się bardziej opłaca Bardzo proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Bez szczotkę..... Po drugie to skąd wiesz że rzeczywiście padł silnik ? Przecież jednocześnie mógł paśc 4w1 lub po prostu coś jej się poprzestawiało, ja czasami tak w swojej mam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Przeróbka Lamy na bezszczotkę to dość kosztowna sprawa i wymaga dedykowanego zestawu do konwersji. Ja w swojej Lamie zmieniłem standardowe silniki (grzały się niemiłosiernie) na tuningowe firmy Xtreme. Wyraźnie więcej mocy, wymienne szczotki i mogłem wylatać kilka pakietów bez konieczności schładzania silników pomiędzy lotami. Bezszczotka to oczywiście jeszcze lepsza wydajność ale koszt konwersji mnie powalił. Było to jakiś czas temu i do teraz trochę to się pewnie zmieniło ale ciągle napęd szczotkowy, nawet tuningowy do Lamy wychodzi taniej i wymaga mniejszej ilości przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szadzio23 Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Co do silników Xtreme to się zgodzę z kolega. Większa moc, Lama będzie bardziej żwawa i polatasz trochę dłużej, tu masz linki: silnik A i silnik B, ale do tego dochodzi koszt nowego pakietu Li-Po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.