merlin1212 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam!! Taki mały problemik wynikający z mojej niewiedzy.Nie wiem czy dobrze kombinuje,że silniczek ten jest 14-to polowy? Tyle ile magnesów tyle pól? Jakie timingi powinien mieć ustawione?Programując MAG-a8 pominąłem wogóle ten parametr.W instrukcji napisali że na fabrycznych ustawieniach timing jest na LOW. Na tym ustawieniu wylatałem już około 5 godzin i uważam że silnik dobrze chodzi-jednak jestem w tym temacie laikiem i dla mnie dobrze wcale nie musi oznaczać że dobrze jest. Zmieniłem parametr na MEDIUM i w 3/4 przepustnicy silnik jakoś dziwnie warczy-jak dołożę ciut gazu znowu jest dobrze.Warczy tylko w tym jednym położeniu. Na hard nie ma tego objawu-wydaje się że działa tak samo jak na LOW.Ustawienia MEDIUM i HARD sprawdzane na "sucho" nie w locie.Na forum wyczytałem że Ustawienie LOW stosuje się przy mniejszej ilości pól-przy większej powinno być MEDIUM. Dodam że po lotach silnik zimny,pakiet też,regulator jakieś 40 stopni.Czy takie ustawienie może zostać czy zmienić na MEDIUM?
merlin1212 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Wiem,wiem-bedzie krzyk że post pod postem ale ponawiam pytanie zadane wyżej-bardzo nurtuje mnie ta kwestia,może wypowie się ktoś bardziej doświadczony?
modrzej Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Ja jakoś osobiście nie zauważyłem różnicy między timingami na tym silniku... a sprawdziłem wszystkie trzy... muszę sprawdzić jak to wygląda na silniku TP gdzie jest inna konfiguracja magnesów do pól... ale na tym emaxie jak dla mnie bez różnicy...