Skocz do zawartości

Problem z JETI CHAR30


bronek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od juz dosc dlugiego czasu jestem posiadaczem [szczesliwym] ladowarki takiej

jak w tytule. Ze wzgledu na spore zmiany, ktore ostatnio nastapily w moim

trybie zycia nie odpalalem jej prawie rok. Wczoraj podlaczylem Char'a 30 pod

akumulator samochodowy, a pozniej moje li-polki, niestety ku memu zdziwieniu

ladowarka poczatkowo swieci chwile [8s] druga dioda, a nastepnie zamiast

przejsc do ladowania, ladowarka blyska mi rytmicznie trzecia [zielona]

dioda. Co to oznacza??

Dodam jeszcze tylko,ze po ponownym podlaczeniu ladowarki do zrodla zasilania

trzecia dioda od razu blyska...

HELP

pozdrawiam

bronek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pytanie wciąż aktualne - podeślę instrukcje do ładowarki.

 

Przypuszczam że:

 

Jesli zielona dioda świeci, to popatrz na pierwszą diodę - jeśli miga, to znaczy że masz naładowany pakiet na full. ALE: zobacz ile razy miga pierwsza dioda. Jeśli tyle razy ile masz cel w pakiecie - pakiet naładowany, wszystko jest ok. Jeśli miga mniej razy niż ilość cel w pakiecie - prawdopodobnie ładowarka błędnie rozpoznała, że masz właśnie tyle cel. Albo pakiet jest padniety, albo błąd jest spowodowany tym, że akurat wyszły takie napiecia na pakiecie. Rozładuj pakiet i podłącz jeszcze raz.

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tą samą ładowarkę i tez jestem zadowolony. Spotkałem się parokrotnie z miganiem zielonej diody po podłączeniu zasilania a także w czasie pracy ładowarki (czerwona nie świeci) Sprawdź napięcie zasilania ładowarki czy aby jest odpowiednie. U mnie objaw taki pojawiał się właśnie na wyładowanym akku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nadal aktualny, więc będę "dźwięczny" za manuala do tej ładowarki.

Pierwsza dioda się nie świeci :| Spróbuję-tak jak proponujesz rozładować pakiet i dopiero wtedy go podłączyć.

 

Proszę bardzo

 

Wejdź na Products, Następnie Charger CHAR30Plus, następnie Manual in PDF.

 

Wynika z niego że błyskanie drugiej diody oznacza oczekiwanie na podłączenie zasilania (sprawdza napięcie, a błyskanie trzeciej diody oznacza za niskie napiecie zasilania (poniżej 10V).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Na akku samochodowym (choć niedawno był ładowany) jest wg mojego multimetra 10V z małym hakiem, obstawiam, że tu tkwi problem. Dziękuje wszystkim za rzeczową pomoc. Wątek mogę chyba uznać za zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.