Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witajcie. Ciągłe problemy z tymi modelami Mam ogromny problem. Mam taki silnik: http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7076 i do tego łopatki 9x6. Przy około 75% mocy strasznie się grzeje. Kable od silnika są gorące a sam silnik parzy. To samo tyczy się regulatora. Regulator mam taki: http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2163&Product_Name=TURNIGY__Plush_25amp_Speed_Controller Wiem, że będę musiał ograniczyć moc na krzywej gazu ale coś jest nie tak :| Chociaż w specyfikacji silnika wymagany ESC to 30A... Chcę zastosowac ten silnik w EGP. Czy ktoś ma jakieś sugestie? P.S: Jaki Timming powinien byc ustawiony dla takiego silnika? Czy każda karta która wykrywa regulator ma takie same ustawienia dla danego "światełka"? Pozdrawiam !
MisRC Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 ESC masz trochę za mały... nie wiem jak z tym silnikiem ale ja na SK35-36 gdzie ESC zalecany to 40A i smiglo 9x6 to regulator się grzeje a silnik ciepły one chyba tak mają
Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Tutaj zalecany regulator 30A i niby łopatki 9x4.5 ale sam nie wiem :/ Mógł by ktoś wtajemniczony w to się wypowiedziec?
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Wielkość łopatek zależy też w pewnym stopniu od tego jaki masz rozmiar kołpaka.
Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Oryginalny do Easy glider pro bodajże 50mm
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 To masz śmigło około 11 x 6.
Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 No dobrze ale chyba kołpak sie nie dodaje do wielkosci śmigła? Przecież kołpak nie generuje żadnego ciągu itd.
cyrax_ojz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 mam ten silnik w styropianowym edge-u ze śmigłem 9x6 i reglem 35-40 ss hk smaży się aż miło ale lata silnik jest lekko ciepły lipol 2200 3s
Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 jesteś pewien, że ten? Bo jest jeszcze taki 345W ten ma 470W. Nadal nie mam odpowiedzi co do łopatek, jakie wybrac żeby silnik miał luz. P.S: Silnik popracował około 15sekund i już parzył, nie szło dotknąc a przewody były ciepłe/gorące. Regulator także.
cyrax_ojz Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 na pewno ten mam ich kilka od 35-30 do 42-50
Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ponawiam pytania ! Jaki Timming powinien byc ustawiony dla takiego silnika? Czy każda karta która wykrywa regulator ma takie same ustawienia dla danego "światełka"? Oraz: Jakie łopatki zastosowac do kołpaka 50mm (oryginalny EGP) i do tego silnika aby miał luz?? :cry:
instruktor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Maciej co niektórzy robia sobie jaja a niektórzy nie powinni zabierać tutaj głosu ,zrób tak jak napisałem na PW
hubert_tata Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ciągłe problemy z tymi modelamiTo normalny stan dla modelarza. Postaraj się o coś do pomiaru prądu - sporo Ci się rozjaśni, bo teraz to zgadywanki. Nie podajesz też napięcia akumulatora, a to ma ogromne znaczenie; przy kv1400 może być zarówno lipol 2S, jak i 3S (albo nawet ile zechcieć, jak mamy pojęcie o co chodzi).
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Malker, namieszałem Ci trochę swoją wypowiedzią. Tutaj masz informacje na temat tego, jak ma się rozmiar łopatek składanych do śmigieł stałych. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=3623&highlight=rozmiar+ko%B3paka
Malker Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Mam miernik z takimi cęgami Nie wbijałem go na max obroty ale na okolo 75% miał już ponad 37A poboru. To strasznie dużo. Podjąłem decyzję, że kupię łopatki 8x4. Ciąg będzie miał na pewno lepszy niż mój stary silnik a możliwe, że silnik będzie miał luz Teraz nawet kable były gorące, co jeszcze nigdy mi sie nie zdarzało. Pakiet to 3s 2200mAh w pełni naładowany Chyba, że ktoś ma inne propozycje? Mam czas do jutra godziny 14-15
GOGO Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Ja latałem tym samym silnikiem w madmanie 105 rozpietości waga do lotu to ok 900g lipo 2200 3s regiel HK 35/40A model szedł pionowo bez zająknięcia a śmigła stosowałem od 9*4,5 do 10*5 i było ok. Dane modelu rozpietość 105 cm waga do lotu 850g zasilanie lipo 3s2200mAh Turnigy silnik Turnigy SK 35-30 1400Kv 470w regulator 35/40A HK śmigło 9*4,5 serwa 4*Tg9 Turnigy
jarro Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Sam sie przymierzam do tego silnika ,mam regiel turnigy 40 amperow ciekaw jestem czy wytrzyma smiglo 8na 8lub 8na6
cyrax_ojz Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 z reglem hk 35A-40A latam na śmigle 9x6 wyciska 7 poty :mrgreen: edit: pofatygowałem sie do garażu sprawdzić dokładniej na śmigle master airscrew 9x6 z lipolem 2200 3s 40 c przy gwałtownym starcie silnika telemetria pokazuje 42A i zniża się do 38A
Malker Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 Odkopuje temat Założyłem łopatki 8x4 + oryginalny kołpak multiplexa czyli chyba 50 albo 55mm i wnioski po 20min lotu: - Silnik - temp. 25*C - Regulator - temp. 35*C Czyli śmiga pięknie i wznoszenie prawie pionowe ! Prąd maxymalny !!!! 25A ! Szczerze polecam ten silniczek ! SUPER!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.