Skocz do zawartości

TGY AerodriveXp SK Series 35-30 1400Kv / 470w


Malker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Ciągłe problemy z tymi modelami :)

Mam ogromny problem.

 

Mam taki silnik:

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7076

 

i do tego łopatki 9x6. Przy około 75% mocy strasznie się grzeje. Kable od silnika są gorące a sam silnik parzy. To samo tyczy się regulatora.

 

Regulator mam taki:

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=2163&Product_Name=TURNIGY__Plush_25amp_Speed_Controller

 

Wiem, że będę musiał ograniczyć moc na krzywej gazu ale coś jest nie tak :|

Chociaż w specyfikacji silnika wymagany ESC to 30A...

 

Chcę zastosowac ten silnik w EGP. Czy ktoś ma jakieś sugestie?

 

P.S: Jaki Timming powinien byc ustawiony dla takiego silnika? Czy każda karta która wykrywa regulator ma takie same ustawienia dla danego "światełka"?

 

Pozdrawiam !

Opublikowano

ESC masz trochę za mały... nie wiem jak z tym silnikiem ale ja na SK35-36 gdzie ESC zalecany to 40A i smiglo 9x6 to regulator się grzeje a silnik ciepły one chyba tak mają :)

Opublikowano

Tutaj zalecany regulator 30A i niby łopatki 9x4.5 ale sam nie wiem :/

Mógł by ktoś wtajemniczony w to się wypowiedziec?

Opublikowano

Wielkość łopatek zależy też w pewnym stopniu od tego jaki masz rozmiar kołpaka.

Opublikowano

jesteś pewien, że ten? Bo jest jeszcze taki 345W ten ma 470W.

Nadal nie mam odpowiedzi co do łopatek, jakie wybrac żeby silnik miał luz.

 

P.S: Silnik popracował około 15sekund i już parzył, nie szło dotknąc a przewody były ciepłe/gorące. Regulator także.

Opublikowano

Ponawiam pytania !

 

Jaki Timming powinien byc ustawiony dla takiego silnika? Czy każda karta która wykrywa regulator ma takie same ustawienia dla danego "światełka"?

Oraz:

Jakie łopatki zastosowac do kołpaka 50mm (oryginalny EGP) i do tego silnika aby miał luz?? :cry:

Opublikowano

Ciągłe problemy z tymi modelami

To normalny stan dla modelarza.

 

Postaraj się o coś do pomiaru prądu - sporo Ci się rozjaśni, bo teraz to zgadywanki.

Nie podajesz też napięcia akumulatora, a to ma ogromne znaczenie; przy kv1400 może być zarówno lipol 2S, jak i 3S (albo nawet ile zechcieć, jak mamy pojęcie o co chodzi).

Opublikowano

Mam miernik z takimi cęgami :P

Nie wbijałem go na max obroty ale na okolo 75% miał już ponad 37A poboru. To strasznie dużo.

Podjąłem decyzję, że kupię łopatki 8x4. Ciąg będzie miał na pewno lepszy niż mój stary silnik a możliwe, że silnik będzie miał luz :) Teraz nawet kable były gorące, co jeszcze nigdy mi sie nie zdarzało.

Pakiet to 3s 2200mAh w pełni naładowany ;)

 

Chyba, że ktoś ma inne propozycje? Mam czas do jutra godziny 14-15 :D

Opublikowano

Ja latałem tym samym silnikiem w madmanie 105 rozpietości waga do lotu to ok 900g

lipo 2200 3s regiel HK 35/40A model szedł pionowo bez zająknięcia a śmigła stosowałem od 9*4,5 do 10*5 i było ok.

Dane modelu

rozpietość 105 cm

waga do lotu 850g

zasilanie lipo 3s2200mAh Turnigy

silnik Turnigy SK 35-30 1400Kv 470w

regulator 35/40A HK

śmigło 9*4,5

serwa 4*Tg9 Turnigy

Opublikowano

z reglem hk 35A-40A latam na śmigle 9x6 wyciska 7 poty :mrgreen:

 

 

edit:

pofatygowałem sie do garażu sprawdzić dokładniej

na śmigle master airscrew 9x6 z lipolem 2200 3s 40 c

 

przy gwałtownym starcie silnika telemetria pokazuje 42A i zniża się do 38A

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odkopuje temat :)

Założyłem łopatki 8x4 + oryginalny kołpak multiplexa czyli chyba 50 albo 55mm i wnioski po 20min lotu:

- Silnik - temp. 25*C

- Regulator - temp. 35*C

 

Czyli śmiga pięknie i wznoszenie prawie pionowe !

Prąd maxymalny !!!! 25A ! Szczerze polecam ten silniczek ! SUPER!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.