modelmix Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Jestem posiadaczem silnika ASP 52 FS i gaśnie mi na małych obrotach. Wysokie są ok a gdy zejdę przepustnicą do połowy to gaśnie. Co to może byc?
DarekRG Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Weź igłę wolnych i wysokich obrotów ustaw na 2,5 obrotu i zacznij regulację od nowa. Podaj też więcej szczegółów? Jakie masz paliwo, świecę, i czy silnik gaśnie z przelania, czy z \e zbyt ubogiej mieszanki. Wszytko musisz sprawdzić łącznie ze świecą. Ja jak mam rozregulowany silnik, albo nie wiem co się w końcu z nim dzieje to powracam do ustawień domyślnych producenta i rozpoczynam regulację od nowa. Może być tez tak, że świeca którą masz jest teraz za zimna dla silnika i stosowanej mieszanki gdy temperatura spadła na zewnątrz + większa wilgotność powietrza, co przekłada się na skuteczniejsze chłodzenie cylindra. A silnik na wysokie obroty wchodzi bez problemu?
modelmix Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Paliwo CONTEST 10%, świeca MP-JET do 4-taktów, na wysokie obroty wchodzi ładnie bez opźnień. Zamykam dyszę gaźnika do połowy a on już gaśnie, to za szybko. na wolnych obrotach trochę pochodzi i gaśnie,
freekamil Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Na wysokich obrotach będzie chodził pomimo przelania a na wolnych już niestety nie. Kiedyś miałem taki problem. Wejdź na wysokie obroty i przykręcaj iglicę do momentu aż będzie silnikowi brakowało paliwa w tym momencie odkręć z powrotem ze 3-5 ząbki i jest szansa że silnika nie będzie zalewało więc i z niskimi obrotami będzie ok. Natomiast śrubę od niskich obrotów pozostaw w ustawieniu fabrycznym.
DarekRG Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dobrze pisze kolega powyżej. Z tym że regulację wolnych obrotów dokonujemy już po dobrze wyregulowanych wysokich obrotach. Zazwyczaj gdy silnik wchodzi na wysokie obroty i przy tym chwilę mu schodzi (czyt. ociąga się i ma czkawkę) to silnik jest przelewany, natomiast gdy gaśnie (sic - lepiej unikać) to znaczy że dostaje zbyt mało paliwa. Tu masz fajną instrukcję do twojego silniczka: http://www.nastik.pl/manual/Magnum_XL52RFS_instrukcja.pdf Powodzenia! 8)
modelmix Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 Dziękuję. Spróbuję tak zrobić,zobaczymy co będzie.Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.