modelmix Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Jestem posiadaczem silnika ASP 52 FS i gaśnie mi na małych obrotach. Wysokie są ok a gdy zejdę przepustnicą do połowy to gaśnie. Co to może byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Weź igłę wolnych i wysokich obrotów ustaw na 2,5 obrotu i zacznij regulację od nowa. Podaj też więcej szczegółów? Jakie masz paliwo, świecę, i czy silnik gaśnie z przelania, czy z \e zbyt ubogiej mieszanki. Wszytko musisz sprawdzić łącznie ze świecą. Ja jak mam rozregulowany silnik, albo nie wiem co się w końcu z nim dzieje to powracam do ustawień domyślnych producenta i rozpoczynam regulację od nowa. Może być tez tak, że świeca którą masz jest teraz za zimna dla silnika i stosowanej mieszanki gdy temperatura spadła na zewnątrz + większa wilgotność powietrza, co przekłada się na skuteczniejsze chłodzenie cylindra. A silnik na wysokie obroty wchodzi bez problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmix Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Paliwo CONTEST 10%, świeca MP-JET do 4-taktów, na wysokie obroty wchodzi ładnie bez opźnień. Zamykam dyszę gaźnika do połowy a on już gaśnie, to za szybko. na wolnych obrotach trochę pochodzi i gaśnie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freekamil Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Na wysokich obrotach będzie chodził pomimo przelania a na wolnych już niestety nie. Kiedyś miałem taki problem. Wejdź na wysokie obroty i przykręcaj iglicę do momentu aż będzie silnikowi brakowało paliwa w tym momencie odkręć z powrotem ze 3-5 ząbki i jest szansa że silnika nie będzie zalewało więc i z niskimi obrotami będzie ok. Natomiast śrubę od niskich obrotów pozostaw w ustawieniu fabrycznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dobrze pisze kolega powyżej. Z tym że regulację wolnych obrotów dokonujemy już po dobrze wyregulowanych wysokich obrotach. Zazwyczaj gdy silnik wchodzi na wysokie obroty i przy tym chwilę mu schodzi (czyt. ociąga się i ma czkawkę) to silnik jest przelewany, natomiast gdy gaśnie (sic - lepiej unikać) to znaczy że dostaje zbyt mało paliwa. Tu masz fajną instrukcję do twojego silniczka: http://www.nastik.pl/manual/Magnum_XL52RFS_instrukcja.pdf Powodzenia! 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmix Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Dziękuję. Spróbuję tak zrobić,zobaczymy co będzie.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.