sak122 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Hej, tak jak w temacie, mam zamiar kupić jedną z tych 2 extr, i sie zastanawiam nad silnikiem, myślałem o benzynie 26ccm, co wy na to? http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p3271,extra-330l-1650mm-arf-bh60-black-horse http://www.saleo24.pl/cm-pro-extra-300s-90-arf,p1896683.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Odradzam ASP91A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Jeżeli masz wybierać to weź Black-Horse. CMPro nie ma zbyt dobrej opinii u modelarzy - u mnie też (tak najbardiej delikatnie mówiąc). Co do silnika to w modelach o rozp. 160-175 zupełnie nie widzę zastosowania silnika benzynowego 26cc. Wagowo nie dasz rady. Inne rozwiązania pod benzynę do tego typu modeli to Saito FG-20 Gas (850g) - ale cena około 500$. No może jeszcze RCGF 20cc (jest temat: http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=41296 ale do PROFILA a nie do półmakiety) POZDR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Tutaj dobra cena i dobry model pod 26-30ccm modele które pokazałeś w linku należą do tych które lubią walić się na skrzydło i są dosyć trudne w pilotażu szczególnie z ciężkimi silnikami benzynowymi. Extra którą Ci zaproponowałem jest zaprojektowana do akrobacji 3D specjalnie pod silnik benzynowy i nie będzie problemu ani z wyważenie ani z pilotażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Chłopaki, ale co za różnica te 10 cm, przeciez do tej extry co podałem link ( 165 cm) jest proponowany silnik 20 ccm silnik 4T, a wiadomo, ze wyposażenie proponowane jest zaniżone, dla przykładu ja posiadam tego Yaka 54 z Black Horse, i tam proponowany silnik to 7,5 cm 2T, a ja wstawiłem 15ccm 4T i jest w sam raz, dlatego uważam że źle nie zrobie, jak wstawie do tej extry 26 ccm benzyne , a jakby co to silnik mi sie przyda, a ja uzupełnie extre 20ccm 4T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Wstawić możesz :roll: ! Nawet DLE30 tylko, że wtedy zapomnij, że miałeś model, który powinien fajnie latać. Oblicz sobobie obciążenie. Przy powierzchni jaka ma ta extra 43 dm2 i wadze około 4300-4500g jak jak ją zrobisz lekko (z silnikiem benzynowym 26cc (waga RCGF 1080, DLE30 1090g.) Obciążenie jakie będzie miał twój model to ponad 100g/dm2. Pomyśł o silniku w granicach 650-850g. Np. OS 110FSa (670g), albo tak jak mówiłem wcześniej saito FG 20 (850g). Ostatecznie ASP 120 (890g). POZDR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 http://ef3m.pl/393,-b-edge-540-3d-arf-28cc-180cm-bialy-czerwony-czarny-b-.html - a co myslicie nad tym modelem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.