Skocz do zawartości

Ray 3536/08 reg. PULSO 33A+ - silnik sie grzeje


pmaverick

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, problem jak w opisie. Po 2 minutach pelnego ciągu, silnik parzy. Regiel troche mniej ale rowniez bardzo cieply. Prad pobierany 21-22 A, zasilanie 3s 2200 zippy. Co jest nie tak?

Opublikowano

1. Silnik fabrycznie wadliwy

2. Łożyska zatarte.

3. Magnesy trą o stojan.

4. Za duże śmigło (średnica/skok - silnik przeciążony)

5. Brak śmigła, tym samym chłodzenia.

6. Zbyt małe chłodzenie.

 

 

W jakich warunkach sprawdzasz ten silnik? Na stole, w powietrzu, ze śmigłem, bez niego? Sądzę po prądzie że ze śmigłem. Dopóki jesteś w stanie go trzymać w rękach to wszystko ok.

Opublikowano

1. Silnik fabrycznie wadliwy

2. Łożyska zatarte.

3. Magnesy trą o stojan.

4. Za duże śmigło (średnica/skok - silnik przeciążony)

5. Brak śmigła, tym samym chłodzenia.

6. Zbyt małe chłodzenie.

 

 

W jakich warunkach sprawdzasz ten silnik? Na stole, w powietrzu, ze śmigłem, bez niego? Sądzę po prądzie że ze śmigłem. Dopóki jesteś w stanie go trzymać w rękach to wszystko ok.

na stole, w domu, ze smiglem Lopaty 9/5,5 kolpak oryginalny EGP. Zmienilem timming na hard i jest o WIELE lepiej. Nie wiem czy to ma az takie znaczenie. Jutro w locie sprawdze.

Dzieki za podpowiedzi

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.