pmaverick Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Panowie, problem jak w opisie. Po 2 minutach pelnego ciągu, silnik parzy. Regiel troche mniej ale rowniez bardzo cieply. Prad pobierany 21-22 A, zasilanie 3s 2200 zippy. Co jest nie tak?
meloow Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 może łożyska w silniku lub rotor trze o magnesy.
pmaverick Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Silnik nowiutki. Dzis zamontowany.
WoZnY Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 1. Silnik fabrycznie wadliwy 2. Łożyska zatarte. 3. Magnesy trą o stojan. 4. Za duże śmigło (średnica/skok - silnik przeciążony) 5. Brak śmigła, tym samym chłodzenia. 6. Zbyt małe chłodzenie. W jakich warunkach sprawdzasz ten silnik? Na stole, w powietrzu, ze śmigłem, bez niego? Sądzę po prądzie że ze śmigłem. Dopóki jesteś w stanie go trzymać w rękach to wszystko ok.
pmaverick Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 1. Silnik fabrycznie wadliwy 2. Łożyska zatarte. 3. Magnesy trą o stojan. 4. Za duże śmigło (średnica/skok - silnik przeciążony) 5. Brak śmigła, tym samym chłodzenia. 6. Zbyt małe chłodzenie. W jakich warunkach sprawdzasz ten silnik? Na stole, w powietrzu, ze śmigłem, bez niego? Sądzę po prądzie że ze śmigłem. Dopóki jesteś w stanie go trzymać w rękach to wszystko ok. na stole, w domu, ze smiglem Lopaty 9/5,5 kolpak oryginalny EGP. Zmienilem timming na hard i jest o WIELE lepiej. Nie wiem czy to ma az takie znaczenie. Jutro w locie sprawdze. Dzieki za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.