DeJot95 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ja właśnie tak na 3S ustawiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasw328 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udało mi się uzyskać taki błąd: zamiast 2s przełączyłem na 1s, więc proponuję sprawdzić jeszcze raz :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Ale dalej zastanawiające jest dla mnie dlaczego taki komunikat otrzymuję, jeżeli ma ktoś taką samą ładowarkę i jest wstanie mi powiedzieć co się dzieje u Was po naciśnięciu tych przycisków to byłbym wdzięczny za odpowiedź.Może wsadź na forum film z ustawiania ładowarki, to będziemy w stanie coś więcej stwierdzić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witam ! Panowie nie zauważyłem Waszych ostatnich odpowiedzi z 13 kwietnia a nie dostałem też powiadomienia, w każdym razie i tak czekałem na drugi pakiet. Ale sprawa się wyjaśniła jak chciałem nagrać filmik z ustawieniami ładowarki i z tym błędem. Ta kombinacja lewa "strzałka" i "start" chyba jest tylko do kalibracji ładowarki ale to wcześniej trzeba wyłączyć ładowarkę i włączyć z przyciśniętymi 2-ma przyciskami. Nie wiem czemu... być może gdzieś wyczytałem, że taką kombinacją można sprawdzić stan naładowania pakietu jednak wychodzi na to, że to nie prawda widocznie przyciskałem te dwa przyciski podczas jednego z innych trybów gdzie był ustawiony pakiet 1s lub 2s a dłuższe przytrzymanie przycisku start inicjowało ten "battery check" a że ustawione było coś innego niż 3s to taki komunikat się pojawiał. Wyszła moja niewiedza :oops: hehehe sorki za fałszywy alarm w takim razie. Czyli chyba muszę ze sobą nosić multimetr, żeby sprawdzić stan lipola Filmik pomimo wszystko nagrałem: Ale nadal nie kumam bazy dlaczego po naładowaniu pakiet ma 12,5V zamiast 11,1V tak jak na nim pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Czyli chyba muszę ze sobą nosić multimetr, żeby sprawdzić stan lipola http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6589 Ale nadal nie kumam bazy dlaczego po naładowaniu pakiet ma 12,5V zamiast 11,1V tak jak na nim pisze LiPo ma od 3V do 4,2V/celę (w warunkach "nieniszczących"), więc 3S ma 9,0-12,6V. 3,7V ma w stanie "gotowy do przechowywania" i takie napięcie producent podaje jako "znamionowe" (x3=11,1V). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 @mkrawcz1 Dzięki za pomoc, mógłbyś mi jeszcze powiedzieć, jak to będzie jak sobie tak polatam to skąd będę wiedział, że lipo się wyczerpuje i mam lądować ? podejrzewam, że będzie spadek mocy ale może lepiej kupić jakiś lipo-buzzer ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 @mkrawcz1 Dzięki za pomoc, mógłbyś mi jeszcze powiedzieć, jak to będzie jak sobie tak polatam to skąd będę wiedział, że lipo się wyczerpuje i mam lądować ? Regulator odetnie Ci silnik albo zmniejszy obroty, poczytaj jego manual. podejrzewam, że będzie spadek mocy ale może lepiej kupić jakiś lipo-buzzer ? np. http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7223 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Regulator odetnie Ci silnik albo zmniejszy obroty, poczytaj jego manual. Wolałbym, żeby mi już nic nie odcinał Poczytałem Manual i pisze, że standardowo przy Low Voltage Protection Mode jest Soft Cut-Off czyli tak po mojemu stopniowa redukcja mocy wyjściowej a próg odcięcia jest medium i to jest 8,55V. Czyli chyba ok ? tutaj manual jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Wolałbym, żeby mi już nic nie odcinał To musisz uważać Poczytałem Manual i pisze, że standardowo przy Low Voltage Protection Mode jest Soft Cut-Off czyli tak po mojemu stopniowa redukcja mocy wyjściowej Tak a próg odcięcia jest medium i to jest 8,55V. Czyli chyba ok ? Ja bym dał high (3x3,1V), szkoda męczyć pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja bym dał high (3x3,1V), szkoda męczyć pakiet. Ok dobry Tipp ! tylko muszę poczytać jak to zrobić bo to czarna magia dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Najlepiej aby pakietu nie męczyć tak zbytnio, bo widże po filmiku że 10V to trochę katorga.. Jak będziesz czuł spadek mocy, to od razu jak jest możliwość ląduj i zmiana pakietu! nie ma co na prawdę męczyć lipola.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 @Cimek no akurat tego jednego rozładowałem ładowarką raz na próbę bo już mnie ten komunikat wykańczał powoli :D Panowie podpowiecie jak wyważacie takie modele ?? środek ciężkości już wiem gdzie jest ale jak to wygląda w praktyce na czym stawiacie/kładziecie samolot ? Dziś przykleiłem rzepy na 2-a lipole ciekawe jak będą trzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Ok Mig gotowy, czekam na ładną pogodę tylko i będę mógł go ulotnić. Jeszcze raz lista użytych części: Silnik RCTimer 2212-6 2200KV Regulator 30A Pierwszy Lipol "Rhino 1750mAh 3S1P 25C" Drugi Lipol "Turnigy nano-tech 1600mah 3S 25~50C" 2 x HXT900 Serwo Śmigiełko Parę fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Oj coś mi się wydaje że będziesz latał tyłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Oj coś mi się wydaje że będziesz latał tyłem :wink: hehehe śmigiełko było tylko tak "nakręcone" do wyważania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 No i poleciał, gorzej było z lądowaniem ale... zobaczcie sami aha Kamerzysta miał już swoje lata więc nie marudzić na jakość video http-~~-//www.youtube.com/watch?v=DfiW4swkrKA samolot już odbudowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek77 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 co jak co ale Twój komentarz na koniec bezcenny, a modelik spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 co jak co ale Twój komentarz na koniec bezcenny, a modelik spoko dzięki, będą następne loty ale ostatnio ciągle wieje a ja nie chce tak szybko skończyć latania jak ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoleHunter Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Siema, czy ten silnik by się nadał do tego mig'a? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=12919 Z góry thx! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetial Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Siema, czy ten silnik by się nadał do tego mig'a? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=12919 Z góry thx! Ja bym powiedział że to to samo co ten mój. Ale ja tam się nie znam P.S. Zazdroszczę Ci miejsca do latania, znam te okolice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.