Skocz do zawartości

Co sądzicie o tych modelach?


Pepis24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie w sprawie modeli spalinowych. Nie mam doświadczenia z modelami tego typu więc zacznę od tego jak sprawują się takie silniki tzn. żarowe i benzynowe w sensie czy mogą gasnąć w czasie latania? Czy trudno je utrzymać, żeby dłuuugo wytrzymały? Zainteresowały mnie dwa modele i chciałbym poznać waszą opinie na ich temat tj. Great Planes Escapade i drugi Great Planes Revolver. Czy za taką cenę jak np tu http://allegro.pl/great-planes-escapade-40-arf-hitec-optic-6-nowy-i1234080530.html można kupić coś lepszego? Co byście polecali? Interesuje mnie właśnie model spalinowy wraz z apką, raczej z silnikiem nitro, bo benzyna to trochę cena zaporowa jak tak oglądałem. Jaki na nitro można uzyskać maksymalny czas lotu? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mogą gasnąć w czasie latania?

Tak, mogą. Ale jak są dobrze wyregulowane to zgaśnięcie zdarza się bardzo rzadko.

 

Czy trudno je utrzymać, żeby dłuuugo wytrzymały?

Nie trudno. Ale to oczywiście zależy od jakości silnika. Jak kupisz drogi (dobrej, renomowanej firmy) to masz większe szanse na długą i bezproblemową eksploatację. Z tanimi różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym jeszcze poznać waszą opinie na temat wyżej wymienionych modeli? Ewentualnie jaki silnik byłby dobry do tego modelu? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=13119

 

Skoro nie wiesz jaki silnik dobrać domyślam się, że nie latałeś jeszcze?

 

A jeśli nie latałeś zdecydowanie odradzam Ci taki model :)

 

 

A i jeszcze odradzam Ci tą stronę , na 99% nie mają tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach