Pepis24 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam, mam pytanie w sprawie modeli spalinowych. Nie mam doświadczenia z modelami tego typu więc zacznę od tego jak sprawują się takie silniki tzn. żarowe i benzynowe w sensie czy mogą gasnąć w czasie latania? Czy trudno je utrzymać, żeby dłuuugo wytrzymały? Zainteresowały mnie dwa modele i chciałbym poznać waszą opinie na ich temat tj. Great Planes Escapade i drugi Great Planes Revolver. Czy za taką cenę jak np tu http://allegro.pl/great-planes-escapade-40-arf-hitec-optic-6-nowy-i1234080530.html można kupić coś lepszego? Co byście polecali? Interesuje mnie właśnie model spalinowy wraz z apką, raczej z silnikiem nitro, bo benzyna to trochę cena zaporowa jak tak oglądałem. Jaki na nitro można uzyskać maksymalny czas lotu? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 czy mogą gasnąć w czasie latania? Tak, mogą. Ale jak są dobrze wyregulowane to zgaśnięcie zdarza się bardzo rzadko. Czy trudno je utrzymać, żeby dłuuugo wytrzymały? Nie trudno. Ale to oczywiście zależy od jakości silnika. Jak kupisz drogi (dobrej, renomowanej firmy) to masz większe szanse na długą i bezproblemową eksploatację. Z tanimi różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepis24 Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Chciałbym jeszcze poznać waszą opinie na temat wyżej wymienionych modeli? Ewentualnie jaki silnik byłby dobry do tego modelu? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=13119 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...