Maciej Ritmann Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 piszę tego posta dla tego, że zaczyna mnie irytować kontakt z tym sklepem. Nauczony "problemami z towarem" wysłałem im przed wczoraj mail z pytaniem o części do autka, dzisiaj ponownie im wysłałem i dupa, dzwonić nie będę. Nie rozumiem tego, Całkiem duży sklep, a klienta maja w :ass: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub_K Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam. Zakupiłem u nich w siedzibie ładowarkę Raytronic C30, sprawdziliśmy sprzęt na miejscu - wszystko działało. W domu okazało się, że w moim zestawie brakuje jednego adaptera do balancera oraz kabla do niego. Zadzwoniłem i na drugi dzień brakujące elementy miałem do odbioru wraz z czymś, co w naszych sklepach się praktycznie nie zdarza - ze słowami "bardzo Pana przepraszamy". Dla mnie wzorowa obsługa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.