GOGO Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 pauletto007 ponowne docieranie nie ma już sensu dziewica która straciła już cnotę nie straci jej drugi raz.
pauletto007 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 pauletto007 ponowne docieranie nie ma już sensu dziewica która straciła już cnotę nie straci jej drugi raz. Hehe, dobre porównanie ale prawdziwe.
Major Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 pauletto007 ponowne docieranie nie ma już sensu dziewica która straciła już cnotę nie straci jej drugi raz. Wsadzisz nowy tłok, tuleje i jazda od nowa, a dziewica orleańska juz nie ;(
Kwazio Opublikowano 21 Czerwca 2011 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Jeśli bez świecy czujemy, że tłok w górnej pozycji chodzi na zimno w cylindrze jeszcze z oporem, to docieraj jak nówkę. Jednak to, że chodzi tam lekko jak i wszędzie, to jeszcze nie znaczy, że jest całkiem dotarty. Po prostu mógł być luźniejszy od nowości. Powtarzalność ASP jest znikoma... Najważniejsze, żeby na tłoku nie było podłużnych rys. Edit: Właśnie odniosłem mały sukces. W swoim S52A zmodyfikowałem wreszcie iglicę. Teraz działa cacy w całym zakresie obrotów. Nabieram w tym wprawy... :jupi:
conti Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Edit: Właśnie odniosłem mały sukces. W swoim S52A zmodyfikowałem wreszcie iglicę. Teraz działa cacy w całym zakresie obrotów. Nabieram w tym wprawy... :jupi: możesz podać więcej szczegółów tego sukcesu
Paweł Rzedzicki Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 To Ci nic nie da. Te silniki to chyba najgorszy wypust ASP. Kazdy inny i nie do wyregulowania. Poprawisz to co Kwazio a bedzie jeszcze gorzej
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.