bbartek Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Witam, Chciałbym kupić regulator do sterowania silnikiem http://www.zabawki-modele.pl/catalog/product_info.php?cPath=68_104&products_id=4912&osCsid=25e51e1626aae989c0b309c7759e9130 Co polecacie ? (z funkcją hamowania) tak do 150zł .
kuczus Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 W tej cenie, to mogę sprzedać ten- http://www.modelkraft.pl/regulator-modelcraft-p-159.html Dedykowany jest do samochodów, więc myślę, że hamulec ma. Niestety w RC nie siedzę, a raczej w robotyce, więc może ktoś inny się coś wypowie na temat tego regulatora. Mogę przesłać realne zdjęcie na e-maila. Właśnie udało mi sie znaleść: "Elektroniczny regulator prędkości VR 18 T Wysoka wilgotność, woda czy mocne uderzenia nie są w stanie uszkodzić tego regulatora. Wszystkie elementy są solidnie zamontowane, nowy regulator jest w pełni wodoszczelny i odporny na wibracje, a dzięki funkcji One Touch Set-Up można za jednym dotknięciem przycisku wykonać regulację zdalnego sterowania. Charekterystyka: * Wodoszczelność 100% Gotowy do użycia Funkcja Fail Safe dla napięcia i zasięgu Specyfikacja techniczna: wymiar (LxBxH) 40 x 36 x 14 mm System złączek JR + Wtyczka Tamiya + Gniazdo kabla silników Obciążalność (1s/30 s/5 min) 35 A / 27 A / 17.5 A Specyfikacja VR 18 T Dane BEC 1,2 A Prąd trwały 17,5 A Częstotliwość taktowania 1.0 kHz Ogranicznik do silnika 18 obrotów Funkcja Setup One-Touch Napięcie robocze (liczba ogniw NiCd/NiMH) 5 - 10 Zasilanie 6-12 V Waga 56 g Wyposażenie: produkt * W pełni okablowany regulator prędkości z systemem wtykowym: Akumulator: Tamiya, Aparatura: JR, Silnik: okrągły 4 mm * Regulowany punkt hamowania * Opóźnienie hamowania * naprzód / wstecz / hamowanie. "
bbartek Opublikowano 12 Października 2010 Autor Opublikowano 12 Października 2010 Nie będe zakładał nowego tematu . Napiszę tutaj swoj problem . Mam problem w podłączeniu regla do silnika. Mianowicie kabelki są połączone +/+ i -/- , zasilanie odb no i pakiet. Po włączeniu aparatury naciskając wajchę na dół jedzie do tyłu zamiast do przodu i z ograniczoną mocą - odwrotnie z przesunięciem wajchy do góry- auto zaczyna szalenie przyspieszać ale w tył. Zmieniłem bieguny na silniku - przy wychyleniu wajchy na dół jedzie do przodu ale wogóle nie reaguje na wajche przesuniętą w górę (do tyłu jazda). Co nie tak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.