NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Witam! Posiadam silnik bezszczotkowy Mystery wraz z reglem z zestawu na reglu mam 3 kable o nazwach "R","B" oraz "C" ( C na niebieskim tle ) i tutaj moje pytanie jak je podłączyć do silnika ( chodzi mi o jaki kolor do jakiego podpisu ) Kolory mam Czerwony Czarny i Źółty. P.S. Wszystkie bezszczotki nie mają włącznika ? ( regle ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Obojętnie aja podłaczysz będzie dobrze. Jak by kręcił w złą stronę zmien dowolne 2 kable. Było z milion razy na forum sam piszę to z 7 raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 szukalem ale nie znalazłem. Nic sie nie stanie jak np podłacze żółty do C lub do B ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 ok dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 OK podłączony silnik. lecz kolejny mój problem ( nie chcialem nowego tematu zkładać ) więc chodzi o to że dodając gazu silnik zaczyna pikać wiele razy ( nie zdąrzylem policzyć ) prawdopodobnie jest to spowodowane rozładowanym akumulatorem ale nie jestem pewnien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Musisz dobrze połączyć silnik razem z regulatorem ,możesz po przez goldy, jak i lutować razem ze sobą, pamietaj że jak podłączasz zasilanie musisz mieć gaz na zero, posprawdzaj czy nie masz trymeru włączonego... Poczytaj o silnikach bezszczotkowych. Regulatory do bezszczotek nie posiadają wyłącznika, po każdej "jeździe, lataniu" zawsze odłączaj pakiet i jak najszybciej laduj pakiet, nie rozładuj pakietu poniżej 3V na calę ,bo będziesz miał problemy. Jak coś pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Trimer wyłączony jest ( był włączony teraz już nie ) silnik mam przylutowany do regla ( nie mam "goldów" ale postam się jak najszybciej zakupić ) wciąrz to samo się dzieje. Bez ruszania aparatury silnik pika. Przy wyłączonych trimerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 stfu Wprowadzam Cię w błąd , rewers ,nie trymer myślę jedno pisze drugie gaz masz na 0? i CI pika? to przestaw rewers i nie powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 wciąrz to samo ;/ Tylko że teraz nie pika gdy się go zostawi włączonego bez ruszania aparatury. Cym to jeszcze może być spowodowane ? może źle kable są przylutowane ? R - czerwony B - czarny C - żółty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 cofnij trym gazu niektóre regle hk tego wymagają więc może ten też ta bezszczotka to do samochodu ? i aparatura też samochodowa ? jesli tak podłącz trzymając hamulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Bezszczotka ma być do samolotu a aparatura pistoletowa. POMOGŁO dzięki conięciu Trima i podłączaczeniu na wstecznym zaczął działać dziękuję bardzo. ( Pomógł *klik* ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Max Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Do połączenia silnika z regulatorem możesz również użyć końcówek komputerowych (te od zasilania dysków). Ja używam tego do dzwonka i sprawują się bez zarzutów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYK Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Może nie na temat ale mnie troche razi w oczy. Cimek, stfu oznacza coś innego niż masz na myśli. Podpowiem Ci że po angielsku to Shut The Fuck Up czyli tłumacząc na polski.... Oj nie ładnie tak komuś odpisywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeK6683 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 tabliczka, Cimek tym tekstem miał na myśli chyba siebie że źle powiedział A co do połączenia kabli to zakupiłem bananki wejscie i wyśjcie w jedynm przeciołem na pół i mam samo 1 wejście i jedno wyście ale bananek jest z mosiądzu i nie umiem ich przylutować ( wiem że na ciepło ale musze czekać na tate żeby pokazał mi jak to się bobi ) Myślałem o kostkach w razie jak by mosiądz nie wypalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.