plastus1970 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Domyślam się, że sterujesz kciukami.tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Wykłon wykłonem ale czy jego brak powoduje skręcanie modelu na lewo a zbyt duży wykłon powoduje lot w prawo?? :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Wykłon wykłonem ale czy jego brak powoduje skręcanie modelu na lewo a zbyt duży wykłon powoduje lot w prawo?? :rotfl: Jest już na tym form forum wątek o kątach w modelach. Powinniście to przeczytać w całości i wtedy będziecie wiedzieć skąd biorą się niejasności z zagadnieniem kierunku obrotów silnika. Nie czas teraz na tłumaczenie bo znów rozwinie się dyskusja kto jak patrzy. Jeśli ktoś bierze udział w dyskusji na temat, powinie zapoznać się z podstawowymi pojęciami. Trzymajmy się tematu. plastus1970 czekamy na kolejne loty RWD-ka i daj znać jak poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Wykłon wykłonem ale czy jego brak powoduje skręcanie modelu na lewo a zbyt duży wykłon powoduje lot w prawo?? :rotfl:Na plecach będzie odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 ...dla jasności: ZAWSZE zgodnie z obrotami silnika/śmigła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastus1970 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Wykłon wykłonem ale czy jego brak powoduje skręcanie modelu na lewo a zbyt duży wykłon powoduje lot w prawo?? :rotfl: Jest już na tym form forum wątek o kątach w modelach. Powinniście to przeczytać w całości i wtedy będziecie wiedzieć skąd biorą się niejasności z zagadnieniem kierunku obrotów silnika. Nie czas teraz na tłumaczenie bo znów rozwinie się dyskusja kto jak patrzy. Jeśli ktoś bierze udział w dyskusji na temat, powinie zapoznać się z podstawowymi pojęciami. Trzymajmy się tematu. plastus1970 czekamy na kolejne loty RWD-ka i daj znać jak poszło. Będę was informował na bieżąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Plastuś1970 Napisałem Ci na PW w sprawie pomocy z mojej strony! Więc wymieniaj wał i przeczytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.