marek Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 witam jestem początkującym modelarzem i kupiłem gotowy model sky lady model lata tylko mam problemy z radiem [gubi zasięg ]czsem na50 m czy ktos moze mi cos poradzic.do czego sloza kontrolki na nadajniku czerwona i zielona. Dziekuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 pewnie wskażnik napięcia pakietu :0 Zielona OK czerwana strach w oczach. Co do zasięgu to przyczyn może być wiele, niedokręcona antena w radiu, przerwana w odbiorniku, niestykanie kwarcu itp. sam to przeźżywałem na początku roku to wiem że to nic miłego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...